Naslovna > Vijesti > Najjači kad je najteže

Audi

Najjači kad je najteže

Uprkos dubokoj ekonomskoj krizi koja ne popušta Audi na svjetskom tržištu bilježi rast prodaje u odnosu na 2011. godinu...

U trenutku kada većina automobilskih proizvođača osjetan bilježi pad prodaje i skromnije rezultate u odnosu na prošlu godinu njemački Audi nastavlja da ide uzlaznom putanjom. Sa 119.600 prodatih automobila u julu mjesecu Audi bilježi rast prodaje od 12,9 odsto u odnosu na isti period prošle godine. S druge strane sa 852.900 prodatih automobila od početka godine Audi je takođe napravio veliki iskorak koji se statistički mjeri kroz povećanje prodaje za 12,4 odsto u odnosu na isti period 2011.

 

Najveći udio u ukupnoj prodaji i dalje ima evropsko tržište gdje je proizvođač iz Ingolstadta plasirao 60.800 vozila. Osjetan rast od 31,4 odsto ostvaren je i na tržištima Istočne Evrope (4.800 vozila) odnosno u Rusiji sa 35,6% (2.757 vozila). Najzaslužniji modeli za rast prodaje su A1 Sportback, A6 Avant i Q3, a podsjećamo da je od početka godine Audi na domaćem njemačkom tržištu kupcima isporučio čak 14.500 svojih SUV modela što najbolje govori koliko je ovaj segment automobila popularan u Njemačkoj. Značajan rast prodaje od 28% zabilježen je i u Americi (11.707), te u Kini gdje je prodato 34,6% više vozila nego prošle godine (226,748).

Datum objave: 10/08/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook