Naslovna > Automobili > Fiat > Abarth > Najnoviji „škorpion“ naelektrisao Evropu

Abarth 500e

Najnoviji „škorpion“ naelektrisao Evropu

Potpuno električni New Abarth 500e predstavljen je u novembru i sada je zvijezda turneje širom Evrope, gdje mu se mogu diviti svi ljubitelji i zaljubljenici u „škorpiona“...

Nakon debitovanja u novembru, potpuno električni New Abarth 500e sada elektrifikuje Evropu turnejom koja je već stigla do Italije, Njemačke, Belgije, Holandije, Ujedinjenog Kraljevstva, Portugalije i Španije, a uskoro će stići i do Austrije, Francuske i Švajcarske. Evropska turneja stiže nakon prvog premijernog predstavljanja modela Novi Abarth 500e javnosti na „Milan Games Week & Cartoomics“, najvažnijoj manifestaciji u Italiji posvećenoj video-igrama, elektronskim sportovima i svijetu stripova. Ovdje je nova „džepna raketa“ zadivila više od 150 hiljada ljudi koji su imali priliku da se dive prvom električnom Abarth modelu ikada proizvedenom. Učešćem na ovom događaju, „škorpion“ brend je konsolidovao svoju vezu sa svijetom gejminga, što je naglašeno brojnim inicijativama tokom prethodnih godina, kao što je njegov tim za elektronske sportove.

 

 

 


Nakon stelarnog debija na manifestaciji „Milan Games Week & Cartoomics“, električni „škorpion“ posjetio je Njemačku. Ovdje je predstavljen nacionalnim medijima, koji su bili zadivljeni novim pravcem Abarth brenda: „Zar ovaj automobil prosto ne grabi pažnju, zar nije pravi dizajnerski komad? Uvijek je zadivljujuće šta Italijani mogu da naprave. Oni prosto razumiju dizajn, koji je harmoničan,“ objavio je Der Autotester nakon događaja. 4 Abarth klubova je takođe prisustvovalo događaju i oni su izrazili zadovoljstvo što su njihovi komentari o revolucionarnom zvuku uzeti u obzir. „Zvuk je najbolji“, „Sjajno! Vrlo je pametan i naelektrišući!“, „U pitanju je početak nove ere; uređaj za zvuk je sjajan,“ bili su neki od komentara.

 


Sajam automobila u Briselu bio je savršena treća stanica za novu pridošlicu porodice Abarth: sajam koji se održava svake dvije godine u Briselu imao je više od 270.000 posjetilaca tokom devet dana. Druga, četvrta, peta i šesta stanica u okviru turneje bili su Holandija, UK, Portugalija i Španija, gdje je hečbek model prikazan medijima, prodavcima i klubovima. Reakcije su bile entuzijastične: električna „džepna raketa“ doprla je do široke publike, onlajn i oflajn, sa ultra-pozitivnim komentarima.  Događaju u Španiji takođe je prisustvovao najnoviji lokalni ambasador Abarth-a: Marc Gené, jedan od najuspješnijih španskih vozača, pobjednik „24 Hours of Le Mans“ i profesionalac Formule 1 sa karijerom dužom od dvije decenije. Uspjeh modela New Abarth 500e takođe je potvrđen intenzivnim interesovanjem kupaca, sa više od 1.500 onlajn rezervacija prve verzije Scorpionissima, a samo nekoliko stotina modela je još uvijek dostupno. Odličan rezultat za automobil sa jednom od najuzbudljivijih premijera u istoriji brenda, koji je sjajan dodatak gami. Kombinovanjem performansi, električne snage, stila i novog, moćnog zvuka, zahvaljujući inovativnom „Sound Generator“ sistemu novi „škorpion“ pretvara naprednu tehnologiju u adrenalin, i održivost u performanse.

Datum objave: 01/03/2023
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook