Naslovna > Automobili > Opel > Corsa > Najveći udio na tržištu u Evropi od juna 2011. godine

Opel u usponu

Najveći udio na tržištu u Evropi od juna 2011. godine

U martu i cijelom prvom kvartalu, Opel je osvojio udio na tržištu u deset evropskih zemalja, a posebno je bio uspješan na domaćem tržištu u Njemačkoj…

Ofanziva Opelovih modela postiže veliki uspjeh kod evropskih kupaca. U martu 2014, brend je ostvario 6,7 procenata od ukupnog tržišta vozila u Evropi, to je najveći tržišni udio od juna 2011. Prema preliminarnim podacima, broj novoregistrovanih vozila skočio je na oko 133,700, što predstavlja povećanje od preko 9,3 procenta u poređenju sa martom prošle godine. U prva tri mjeseca ove godine, broj novoregistrovanih Opel vozila skočio je za više od 12,700, na oko 271,000 automobila.

 

“Mnoga evropska tržišta konačno bilježe ponovni rast. To što Opel osvaja tržište u ovakvim uslovima je dobar znak. Održivost našeg rasta se ogleda i u trenutnim porudžbinama: već krajem marta, primili smo oko 20,000 više porudžbina nego u prvom kvartalu 2013.” Rekao je član Upravnog Odbora za Prodaju Peter Christian Küspert. “Trenutno najprodavaniji među novim modelima je Opel Mokka sa preko 200,000 porudžbina. Takođe smo oduševljeni popularnošću našeg “lifestile mini” modela ADAM sa 80,000 porudžbina, a za našu perjanicu, novu Opel Insigniju, već smo primili preko 85,000 porudžbina.”

 

Ovaj uspjeh ima široku tržišnu osnovu. U martu i cijelom prvom kvartalu, Opel je osvojio udio na tržištu u deset evropskih zemalja. a posebno je bio uspješan na domaćem tržištu u Njemačkoj. Sa 7,1 procenata udjela u ukupnom tržištu vozila u martu, brend je zabilježio porast od 0,3 procenta u poređenju sa martom prošle godine.

 

Tokom prvog kvartala tržišni udio je bio 6,7 procenata, što je za 0,2 procenta više nego u istom kvartalu prethodne godine. I Mokka i Meriva bile su na drugom mjestu u svom segmentu u prvom kvartalu 2014. Na najvećem tržištu u Velikoj Britaniji, naš sestrinski brend, Vauxhal, povećao je prodaju za 17 procenata u martu u poređenju sa prethodnom godinom. Insignija i Zafira su bile na prvom mestu u svom segmentu, dok su Corsa i Mokka zauzele drugu poziciju.

 

 

 

 

 

 

 

Interesovanje za Opelove modele je trenutno posebno veliko u Poljskoj, gde je broj registrovanih vozila porastao za 57 procenata u martu. Opel je takođe ojačao svoju poziciju na tržištu putničkih automobila u Mađarskoj proteklog mjeseca, u Holandiji je ovaj brend, po prvi put od marta 2012, osvojio prvo mjesto.

 

Datum objave: 11/04/2014
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook