Naslovna > Automobili > Jeep > Avenger > Narudžbine za popularni SUV dostigle 40.000

Jeep Avenger

Narudžbine za popularni SUV dostigle 40.000

Prodaja modela Avenger ubrzala se u posljednja tri mjeseca zbog isporuka u više evropskih tržišta, te je povećala tržišni udio brenda u B-SUV segmentu za 33,5%, sa obimom od skoro 60%, u odnosu na industrijski rast od 12,8%...

Potpuno električni Jeep® Avenger značajno je doprinio jačanju prisustva brenda Jeep na izuzetno konkurentnom evropskom tržištu B-SUV vozila. Ovaj model, koji je proglašen za Evropski automobil godine za 2023. godinu, privukao je impresivnih preko 40.000 narudžbina od svog debija na Salonu automobila u Parizu prošle godine. Zahvaljujući izvanrednoj prodaji Avengera u periodu od januara do avgusta ove godine, prodaja Jeep brenda u B-SUV segmentu povećala se za čak 33,5% u poređenju sa prethodnom godinom. Ovo predstavlja značajno povećanje, čak i u odnosu na ukupni rast segmenta od 12,8%. Takođe, u posljednja tri meseca, prva isporuka modela Jeep Avenger na nekoliko dodatnih tržišta doprinijela je daljem rastu prodaje ovog brenda u tom segmentu.

 

 

 

 

Uspon modela Jeep Avenger na komercijalnom tržištu prate brojna prestižna priznanja u automobilskoj industriji, čime se potvrđuje njegova izuzetna vrijednost kao prvi potpuno električni SUV ovog brenda. Od samog početka koncipiran i proizveden kao čisti Jeep, Avenger je već osvojio 10 važnih industrijskih nagrada. Među njima se ističu prestižni naslovi kao što su Evropski automobil godine za 2023. (COTY), Najbolji porodični SUV u takmičenju za najbolji automobil na svijetu prema izboru žena za 2023. (WWCOTY) i Električni automobil godine u prestižnim nagradama Top Gear UK. Impresivno je i to da više od 40% potvrđenih narudžbina za Jeep Avenger odnosi se na verziju sa električnim pogonom, što jasno ukazuje na rastuće interesovanje kupaca za potpuno električnu varijantu ovog modela. Osim uspjeha Avengera, treba napomenuti i snažan prodajni rast modela Jeep Renegade, koji bilježi sličan obim prodaje kao prethodne godine, sa više od 32.000 registrovanih jedinica u periodu januar-avgust, u poređenju sa 31.705 prodatih vozila u istom periodu 2022. godine.

Avenger i Renegade su dva međusobno dopunjujuća vozila koja igraju ključnu ulogu u rastu brenda Jeep u segmentu B-SUV električnih vozila (LEV). U Evropi, Jeep se pozicionirao na petom mjestu sa tržišnim udjelom od 10,6% u segmentu SUV vozila, što predstavlja značajan rast u odnosu na prošlu godinu kada je udio iznosio 9,6%. U Italiji, brend Jeep čak dominira sa impresivnim tržišnim udjelom od 49,9%. Model Renegade i dalje ostaje izuzetno popularan među italijanskim kupcima i beleži snažne rezultate prodaje. U segmentu B-SUV, Renegade ostvaruje tržišni udeo od 7,9%, što predstavlja rast u odnosu na prethodnu godinu kada je udio iznosio 7,5%. Kada se uzme u obzir i tržišni udio modela Avenger od 3,5%, ukupni tržišni udio brenda raste na impresivnih 11,4% u Italiji. Takođe, brend Jeep postiže značajne rezultate i na drugim evropskim tržištima, uključujući Njemačku, Španiju, Poljsku i Holandiju, gdje bilježi dvocifrene stope tržišnog udjela. Ovi uspjesi jasno pokazuju snažno prisustvo brenda Jeep na evropskom tržištu i potvrđuju njegovu privlačnost među kupcima u segmentu B-SUV električnih vozila.

 

Datum objave: 02/10/2023
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook