Naslovna > Vijesti > Nastavak sponzorstva Lige prvaka

Ford

Nastavak sponzorstva Lige prvaka

Utakmice Lige šampiona su užitak ljubiteljima fudbala širom svijeta a dozu prepoznatljivosti dobile su i zbog Fordovog slogana „Feel the difference“ koji smo toliko puta čuli prilikom iščekivanja utakmica.

Ford je zvanično saopštio da će svoju dvadesetogodišnju saradnju sa Ligom prvaka produžiti. Novi sponzorski ugovor vrijediće do juna 2015. godine, što će ovu saradnju učiniti najdužom u istoriji Lige šampiona. Povodom novog ugovora šef Forda je rekao: „ Za globalne kompanije kao što je naša UEFA Liga prvaka je idealna platforma za komunikaciju sa milionima gledalaca.

 

To je trenutno najbolje što marketinška mogućnost pruža i Ford jednostavno želi biti dio toga“.  Liga šampiona je najpopularnije fudbalsko takmičenje koje se sa zanimanjem prati širom Europe, a kroz koje je u prethodnom periodu Ford Focus ušao u domove miliona, kroz televizijske reklame i banere na stadionima.  Koliko je ovaj novi ugovor bitan za Ford najbolje ilustruju ovi podaci: Prošlu sezonu Lige prvaka na televiziji je gledalo 500 miliona ljudi u Europi, 230 miliona u Americi, 190 miliona u Africi i više od 130 miliona u Aziji, što u konačnici znači globalnu pokrivenost od 100 000 sati.  

Datum objave: 09/12/2011
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook