Ford je zvanično saopštio da će svoju dvadesetogodišnju saradnju sa Ligom prvaka produžiti. Novi sponzorski ugovor vrijediće do juna 2015. godine, što će ovu saradnju učiniti najdužom u istoriji Lige šampiona. Povodom novog ugovora šef Forda je rekao: „ Za globalne kompanije kao što je naša UEFA Liga prvaka je idealna platforma za komunikaciju sa milionima gledalaca.
To je trenutno najbolje što marketinška mogućnost pruža i Ford jednostavno želi biti dio toga“. Liga šampiona je najpopularnije fudbalsko takmičenje koje se sa zanimanjem prati širom Europe, a kroz koje je u prethodnom periodu Ford Focus ušao u domove miliona, kroz televizijske reklame i banere na stadionima. Koliko je ovaj novi ugovor bitan za Ford najbolje ilustruju ovi podaci: Prošlu sezonu Lige prvaka na televiziji je gledalo 500 miliona ljudi u Europi, 230 miliona u Americi, 190 miliona u Africi i više od 130 miliona u Aziji, što u konačnici znači globalnu pokrivenost od 100 000 sati.