Naslovna > Automobili > Mercedes-Benz > GT AMG > Nova ulazna verzija modela GT razvija 421 KS

Mercedes-AMG GT 43

Nova ulazna verzija modela GT razvija 421 KS

Što se tiče šasije, GT 43 ima uži trag točkova u poređenju sa GT 53 i GT 63. Standardno je opremljen kompozitnim kočnicama i vješanju sa čeličnim oprugama s pet karika za prednju i zadnju osovinu, aluminijumskim amortizerima i laganim spiralnim oprugama. Opciono je dostupna sofisticiranija AMG Ride Control šasija, kao i sistem upravljanja na stražnjim točkovima...

Nakon ugradnje četvorocilindarskog motora u model SL roadster 2022. godine, Mercedes-AMG sada isti mali 2,0-litarski motor postavlja i u njegov ekvivalent u obliku kupea. Novi GT43 predstavlja osnovnu varijantu koja ima upola manje cilindara u poređenju sa snažnijim V8 modelima. Takođe, umjesto pogona na sva četiri točka, sada ima pogon samo na zadnjim točkovima. Prvi četverocilindrični AMG GT u istoriji opisan je kao automobil za puriste. Iako neki možda kažu da mu "nedostaje snage", iz Mercedesa tvrde da je izuzetno agilan u krivinama, sa izuzetno dinamičnim upravljanjem, obećavajući mnogo zabave u vožnji zahvaljujući lakšem motoru i zadnjem pogonu. Takođe je dobio redizajniranu karoseriju koja ga razlikuje od snažnijih verzija.

 

 

 


Ispod dugog poklopca motora nalazi se manji 2,0-litarski četverocilindarski agregat koji je uparen s električnim turbopunjačem pokretanim izduvnim gasovima, uz 48V blagi hibridni sistem. Ovaj motor je kombinovan isključivo sa devetostepenim automatskim mjenjačem, preko kojeg se snaga prenosi na zadnje točkove. Snaga motora iznosi 421 KS i 500 Nm obrtnog momenta, dok električni motor doprinosi sa dodatnih 14 KS. To znači da GT 43 pruža 41 KS više nego mehanički povezani SL 43 roadster, ali 54 KS manje nego model GT 53 sa V8 motorom. Osnovni AMG GT ubrzava od 0 do 100 km/h za 4,6 sekundi i dostiže maksimalnu brzinu od 280 km/h. Ubrzanje je sporije za 0,7 sekundi u poređenju sa Mercedes-AMG A 45 S 4Matic sa pogonom na sva četiri točka, koji ima istu snagu.

 


Mercedes se odlučio na vizuelne razlike kako bi se izbjegla zamjena modela GT 43 sa modelima GT 53 i GT 63 koji koriste V8 motore. Redizajnirani prednji branik sada nema produžetak prednje maske, već sadrži veće i međusobno povezane usisnike. Prednji i zadnji blatobrani su suženi i kombinovani sa manjim bočnim otvorima. Zadnji branik ima "čistiji" dizajn bez vertikalnih otvora, dok sjajni crni difuzor sada ima četiri okrugla završetka izduvnih cijevi umjesto trapeznih. Za one koji žele dodatno naglasiti spoljašnji izgled, dostupne su različite AMG opcije za naplatke veličine do 21 inča, dok standardni model dolazi sa setom od 19 inča. Takođe, u ponudi su fiksna zadnja krila, različiti paketi koji uključuju hromirane i crne ukrase visokog sjaja.

 


U unutrašnjosti AMG GT 43 nalazi se 12,3-inčni digitalni instrument klaster i 11,9-inčni ekran osjetljiv na dodir za MBUX infotainment sistem. Standardna AMG sportska sjedišta presvučena su Nappa kožom, ali kupci imaju opciju da naruče i dodatna AMG Performance sjedišta. Naravno, u okviru Manufaktur programa personalizacije dostupno je mnogo više opcija.

Datum objave: 19/03/2024
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook