Naslovna > Automobili > Audi > A3 > Novi A3 stiže naredne godine

Audi

Novi A3 stiže naredne godine

Najpopularniji izbor na tržištima vjerojatno će biti četvorocilindrični benzinci od 1,5 i 2,0 litre koji će razvijati između 150 i 230 ks dok će ponudu dizelaša činiti motori 1,6 i 2,0 litre...

 

 

Sljedeća generacija Audijevog kompaktnog modela iz C segmenta, tačnije modela A3 bi uskoro trebala stići na tržište. Trenutna treća generacija je na tržištu prisutna još od 2012. godine a premijeru četvrte generacije možemo očekivati u drugoj polovini sljedeće godine. Prve isporuke na europskim tržištima će uslijediti nedugo zatim, a varzija S3 i RS3 će stići tokom 2020/2021. godine. Kada govorimo o vanjskom izgledu novi A3 će biti usklađen s dizajnom recentnih audijevih noviteta, a dobar pokazatelj u kojem će smjeru A3 krenuti je i novi A1. U svakom slučaju ne treba očekivati nikakve radikalne poteze, već temeljno osvježenje i modernizaciju uspješne formule. Dodajmo i kako će novi A3 biti dostupan kao hatchback s pet vrata te kao limuzina. Što se tiče dimenzija novi A3 će biti dimenzijama nešto veći što će se pozitivno odraziti na rast ponude prostora unutar kabine. Veliki iskorak u unutrašnjosti biće primjetan na kokpitu čiji će sastavni dio postati audijeva digitalna instrumentna ploča Virtual Cockpit uparena s većim središnjim ekranom infotainmenta. Kupcima će takođe biti ponuđena bogatija i naprednija oprema s kojom će ovaj model konkurisati sličnim vozilima iz Mercedesa, BMW-a. Posebno će to biti tako kada je riječ o sigurnosnim sistemima kao što su održavanje vozila u saobraćajnoj traci, prilagodljivi tempomat sa stop&go funkcijom, Traffic Jam Assist, Park Assist i slično. Trenutni A3 je bio među prvim modelima Grupe VW koji se temeljio na modularnoj platformi MQB, a sljedeća generacija će nastaviti tim putem bazirajući se na unaprijeđenoj verziji te platforme. Što se motorizacije tiče moguće je da će novi A3 pokretati nekoliko benzinskih i dizelskih turbo motora, a kasnije se mogu očekivati i hibridne verzije, dok u potpunosti električna verzija nije vjerojatna. Najpopularniji izbor na tržištima vjerojatno će biti četvorocilindrični benzinci od 1,5 i 2,0 litre koji će razvijati između 150 i 230 ks. Ponudu dizelaša će činiti motori 1,6 i 2,0 litre. Svi motori će biti upareni s ručnim šestostepenim i sedmostepenim automatskim mjenjačima sa dva kvačila, a u ponudi bi se trebao naći i sistem pogona na sva četiri točka.

Datum objave: 26/09/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook