Naslovna > Automobili > Porsche > 911 > Novi atmosferski bokser motor za elfera

Porsche 911

Novi atmosferski bokser motor za elfera

Prema izvještaju, GTS varijanta će usvojiti atmosfersku verziju ovog motora, uparenu s blago hibridnim sistemom...

Porsche 911 se priprema za redovan facelift, planiran tokom ove godine, poznat internim nazivom "992.2". Najnoviji izvještaj otkriva da će ova ažurirana verzija ikoničnog modela iz Cufenhauzena dobiti potpuno novo srce. Navodno, to će biti 3,6-litarski šestocilindarski bokser motor, dostupan u atmosferskoj i bi-turbo konfiguraciji. Ovaj motor neće biti dodatak postojećoj ponudi, već će zamijeniti postojeće jedinice. Ove promjene predstavljaju značajnu transformaciju, posebno s obzirom da trenutni 911 GTS koristi 3,0-litarski bi-turbo agregat. Postoji mogućnost da radna zapremina motora u GTS modelu poraste s 3,0 na 3,6 litara. S druge strane, Turbo modeli bi mogli doživeti smanjenje radne zapremine sa 3,8 na 3,6 litara. Potentnije varijante će zadržati bi-turbo postavku, koja trenutno pruža 580 konjskih snaga i 750 Nm obrtnog momenta u Turbo modelu, odnosno 650 konjskih snaga i 800 Nm u Turbo S modelu. GT3 će i dalje zadržati 4,0-litarski atmosferski motor, uz manji porast snage.

 

 

 


Ranije potvrđeno je da elektrifikovana verzija Porschea 911 neće biti "plug-in" hibrid, što znači da vlasnici neće morati puniti bateriju vozila. Umjesto toga, elektromotor će biti podržan od strane klasičnog motora s unutrašnjim sagorijevanjem (SUS) i sistema regenerativnog kočenja. Planirano je da elektromotor snage oko devedesetak konjskih snaga, pozicioniran ispod rezervoara goriva, dobija energiju iz male baterije kapaciteta 2 kWh, koja će se koristiti za pokretanje prednjih točkova. Ova hibridna konfiguracija, koja će dodati svega dvadesetak kilograma ukupnoj masi vozila, zasniva se na 3,0-litarskom bi-turbo bokser motoru, sa nezvaničnih 400 ks i 470 Nm. S asistencijom elektromotora, očekuje se ukupna izlazna snaga od 485 konjskih snaga i 645 Nm obrtnog momenta. Navodno, jača verzija 911 hibrida mogla bi razvijati 535 ks, dok bi vrhunski model GT2 RS takođe mogao usvojiti hibridni pogonski sklop s oko 800 KS.

Datum objave: 09/01/2024
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook