Naslovna > Vijesti > Novi brand sprema tri nova modela

VAG Grupacija

Novi brand sprema tri nova modela

Volkswagen će uskoro osnovati potpuno novi brand, pod čijom će značkom prodavati jeftinije automobile

Prvi proizvođač automobila u Europi i treći u svijetu, njemački Volkswagen ne želi kupovati nove brandove.  Umjesto toga Nijemci će osnovati potpuno novi brand pod čijom će značkom prodavati jeftinije automobile, što će biti odgovor na uspjeh Dacie, Lade i sličnih marki. 

 

Opravdanost postoji, jer je prošla godina završila sa prodajom automobila jeftinijih od  10.000 eura sa  8 miliona jedinica ili 13 % ukupne svjetske prodaje.  U Kini svako treći prodati novi automobil dolazi iz skupine jeftinih, pa se tamo svake godine proda više od 3.8 miliona jeftinih autombila, a dominiraju domaći proiuzvođači. Slična situacija je i u Indiji gdje 48 % tržišnog učešća imaju jeftina vozila, u Rusiji je ovaj procenat  38 % a uglavnom se prodaju Lade i Suzuki-Maruti.  Novi Volkswagenov brand će pokušati iskoristiti ovaj potencijal  a strategiju graditi na izdržljivosti, dugotrajnosti i popularnosti samih VW automobila.  Prema nekim nagađanjima novi Volkswagenov brand će za 7.000 eura nuditi porodični četverovratni sedan, za 500 eura više karavan, a za 8.000 eura MPV.  Vjerovatno će im se pridružiti i jeftiniji hatcback za Indiju i crossover sa pet sjedišta.  Automobili će biti izgrađeni na staroj VW platformi PQ, a koristit će se i stariji djelovi, dok bi proizvodnja trebala početi u manje razvijenim zemljama.  U ponudi agregata treba očekivati starije benzince i dizelaše, a i oprema neće biti pretjerano raskošna. No zadovoljit će se svi sigurnosni standardi, pa će se tu naći ABS, zračni jastuci kao standard. 

Datum objave: 10/01/2013
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook