Prvi proizvođač automobila u Europi i treći u svijetu, njemački Volkswagen ne želi kupovati nove brandove. Umjesto toga Nijemci će osnovati potpuno novi brand pod čijom će značkom prodavati jeftinije automobile, što će biti odgovor na uspjeh Dacie, Lade i sličnih marki.
Opravdanost postoji, jer je prošla godina završila sa prodajom automobila jeftinijih od 10.000 eura sa 8 miliona jedinica ili 13 % ukupne svjetske prodaje. U Kini svako treći prodati novi automobil dolazi iz skupine jeftinih, pa se tamo svake godine proda više od 3.8 miliona jeftinih autombila, a dominiraju domaći proiuzvođači. Slična situacija je i u Indiji gdje 48 % tržišnog učešća imaju jeftina vozila, u Rusiji je ovaj procenat 38 % a uglavnom se prodaju Lade i Suzuki-Maruti. Novi Volkswagenov brand će pokušati iskoristiti ovaj potencijal a strategiju graditi na izdržljivosti, dugotrajnosti i popularnosti samih VW automobila. Prema nekim nagađanjima novi Volkswagenov brand će za 7.000 eura nuditi porodični četverovratni sedan, za 500 eura više karavan, a za 8.000 eura MPV. Vjerovatno će im se pridružiti i jeftiniji hatcback za Indiju i crossover sa pet sjedišta. Automobili će biti izgrađeni na staroj VW platformi PQ, a koristit će se i stariji djelovi, dok bi proizvodnja trebala početi u manje razvijenim zemljama. U ponudi agregata treba očekivati starije benzince i dizelaše, a i oprema neće biti pretjerano raskošna. No zadovoljit će se svi sigurnosni standardi, pa će se tu naći ABS, zračni jastuci kao standard.