Naslovna > Automobili > Fiat > 600 > Novi crossover samo na struju

Fiat 600

Novi crossover samo na struju

Novi Fiat-ov crossover nastavak je potpune elektrifikacije koju su u Torinu započeli s nedavno predstavljenim modelom 500e...

Trinaest godina nakon što je prestala proizvodnja popularnog trovratanog gradskog modela koji se nazivao Fiat 600, brend Fiat se vratio u priču sa novim modelom pod nazivom Seicento (što znači 600 na italijanskom). Novi Seicento nema nikakve veze sa svojim prethodnikom i dolazi s nekim zanimljivim promjenama. Nedavno je Fiat donio odluku da više neće nuditi automobile sa karoserijom obojenom u bilo kojoj nijansi sive boje. Zato novi simpatični Seicento ima pet vrata i spada u sve popularniju kategoriju crossovera B segmenta. Sa nekoliko dizajnerskih detalja koji podsjećaju na električni model 500e, novi Seicento je dužine 4,17 metara i nudi prostranu putničku kabinu za pet osoba. Iza kabine se nalazi prtljažnik sa zapreminom od minimalnih 360 litara. Unutrašnjost je bogato opremljena i ima višebojni dizajn, a posebno se ističu 7-inčna digitalna instrument tabla i 10,25-inčni displej multimedijalnog sistema.

 

 

 


Prije nego što najavljena hibridna opcija postane dostupna kupcima sredinom sljedeće godine, automobilska grupacija Stellantis odlučila je da Fiat 600 prvobitno ponudi samo u kombinaciji s električnim motorom koji razvija 156 konjskih snaga. To je dovoljno da ovaj crossover ubrza od 0 do 100 km/h za devet sekundi. Prema WLTP standardima, kapacitet baterije od 54 kWh omogućava pređenu kilometražu od malo više od 400 kilometara, dok bi se samo u gradskoj vožnji jedno punjenje baterije trebalo održati više od 600 kilometara. Za punjenje prazne baterije do 80% na punjačima snage 100 kilovata potrebno je manje od 30 minuta. Proizvodnja novog Seicenta počinje ovog meseca u FIAT-ovoj fabrici u Poljskoj. Osnovna verzija (Red) u Italiji će koštati 35.950 evra, dok će cijena u kombinaciji sa paketom opreme La Prima iznositi 40.950 evra.

Datum objave: 06/07/2023
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook