Naslovna > Automobili > Volkswagen > Golf > Novi Golf bez karavanske verzije?

Volkswagen

Novi Golf bez karavanske verzije?

Konkretnije, iz ponude će navodno biti isključena verzija sa troje vrata, međutim to još nije zvanično potvrđeno...

Prema nezvaničnim informacijama nova generacija Golfa mogla bi se na tržištu pojaviti bez karavanske verzije. Konkretnije, iz ponude će navodno biti isključena verzija sa troje vrata. Ove informacje nisu potvrđene u Volkswagenu pa se ljubitelji ove verzije automobila vjerovatno nadaju da je samo riječ o glasinama. Međutim šta je tačno od svega toga trebalo bi biti uskoro poznato. Proizvodnja novog modela Golf počinje u junu naredne godine što znači da će prve isporuke na europskim tržištima krenuti najkasnije do kraja ljeta, odnosno početka jeseni. Službena premijera će se ipak održati najkasnije u prvoj polovini godine, vjerojatno na Sajmu automobila u Ženevi. Osnovu ovog noviteta činiće dotjerana modularna platforma MQB koju koristi i današnji model, a insajderi javljaju o većoj upotrebi lakih materijala što će doprinijeti ukupnom smanjenju mase ovog vozila za oko 50 kg. Takođe, konstrukcijske izmjene će doprinijeti pojednostavljenju proizvodnog ciklusa, odnosno sniženju troškova proizvodnje i povećanju zarade. Kada govorimo o rastu dimenzija to bi prvenstveno trebalo ići u smjeru rasta međuosovinskog razmaka i širine traga točkova kako bi se osigurala veća ponuda prostora unutar kabine i prtljažnika. Oštriji dizajn će zadržati prepoznatljivost pa možemo slobodno reći da će se u VW-u držati prokušane formule evolucije dizajna prethodnika, a u ovom slučaju to znači nešto čišće površine, oštrije i jasnije linije. Promjene se očekuju i u unutrašnjosti. Tako bi viši paketi opreme mogli biti ponuđeni gotovo bez klasičnih prekidača jer bi većina komandi bila prenijeta na ekrane osjetljive na dodir, a čak bi i dobro poznati prekidač za prednja svjetla mogao biti zamijenjen novim prekidačima osjetljivim na dodir.

 

 

Bogata i napredna oprema, posebno kada je riječ o sigurnosti i infotainmentu je očekivana, a vrijedi reći i da bi novi Golf trebao napraviti određeni iskorak kada je riječ o sistemu pomoći vozaču. Veliko iznenađenje u novom Golfu će biti dva mild-hybrid pogona. Konkretnije, u Golfu bi se navodno trebali naći takozvani blagi hibridi temeljeni na 12V i 48V električnim sistemima. Prvi će biti dio standardne motorizacije, a drugi, koji je do sada ugrađen samo u premium marke Grupe VW poput Audija i Bentleya, će se kod Golfa ugrađivati u verzije GTI i R. Što se još tiče motorizacije u ponudi će se naći već poznati 1,5-litarski TSI sa sistemom deaktivacije cilindara, kao i novo razvijeni 3-cilindrični 1.0 koji bi, zahvaljujući sistemu SGM koji će razvijati dodatnu snagu i obrtni moment, trebao doći bez turbopunjača. U Volkswagenu još vjeruju u dizele pa će tako u novi Golf biti ugrađivan i novi 1,5 te 2,0-litarski TDI motori koji će se odlikovati još nižom potrošnjom te još nižim emisijama štetnih plinova. Uz pomoć blagog hibrida, novog turbopunjača te raznih drugih dorada ovi će motori razvijati oko 10 odsto više snage i obrtnog momenta u odnosu na motore koje će zamijeniti. Više informacija o novom Golfu biće poznato u narednom periodu.

Datum objave: 04/09/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook