Naslovna > Automobili > Hyundai > i30 > Novi i30 - dokaz visokog kvaliteta

Hyundai

Novi i30 - dokaz visokog kvaliteta

Hyundai je sa svojim i30 - predstavnikom u kompaktnoj klasi u protekle 4 godine pokazao da je u stanju da postane ozbiljan konkurent dominantnim evropskim brendovima i da preotme značajan dio tržišnog udjela. Činjenica je da su kupci prepoznali visok kvalitet vozila, a ozbiljna istraživanja kvalitete su to i potvrdila.

Vanjskim izgledom i30 poštuje važeću dizajnersku filozofiju fluidnih linija a točkovima potisnutim na krajeve karoserije jasno pokazuje veliki međuosovinski razmak koji obezbjeđuje izniman prostor za putnike i njihovu prtljagu. Prošireni trag točkova, sportski spušten prednji kraj sa svjetlima povučenim skoro do A nosača krova i smjele bočne linije oko obruba točkova i preko ručki za otvaranje vrata naglašavaju atletske proporcije ovog kompakta. Zadnja svijetla skladno spajaju široke bokove sa petim vratima.

 

Hrabrosti dizajnerima nije ponestalo niti u unutrašnjosti. Materijali na granici luksuza skladno oblikuju prostranu unutrašnjost sa pametnim rasporedom prostora i vrlo kvalitetnom završnom obradom.U poređenju sa prethodnikom koji je bio jedan od najkomfornijih kompakta, ovaj i30 nudi mnogo veći prostor za ramena i glavu te za koljena u drugom redu sjedala. Od opreme, naravno – ako ste spremni platiti,  možete očekivati najsavremenije elektronske sisteme sa najnaprednijim tehnologijama.

 

 

Što se tiče sigurnosti, automobilu  koji uglavnom sastavljaju Hyundai roboti od Hyundai čelika opremljenog svim modernim sigurnosnim sistemima treba vjerovati, proizvođač tvrdi da je minimum od 5 zvjezdica nadmašen. Skoro 10 % karoserije napravljeno je od specijalnog čelika kojeg je moguće presovati isključivo zagrijanog na 1000○C a ukupno 60% karoserije od specijalnih čelika otpornih na savijanje.

 

Zadovoljstvo u vožnji a naročito na benzinskim pumpama obezbjediće provjereni 1.4 i 1.6 (MPI i GDI) benzinski motori kao i 1.4 i 1.6 CRDI dizelski motori, u EURO-5 izvedbi. Svi će biti spregnuti sa isključivo šestobrzinskim manuelnim ili automatskim mjenjačem. Svakako treba napomenuti u ovoj klasi uobičajeni prednji Mc Pherson ovjes ali i istaći da se za zadnji ovjes Hyundai  odlučio za najskuplju ali znatno udobniju varijantu sofisticiranog multilinka sa mono-tube amortizerima kod kojih dio težine vozila preuzima gas pod pritiskom. Takva kombinacija trebala bi obezbjediti vrhunsku upravljivost sa natprosječnim komforom.I zaista, ako prosječan bosanski kupac za svoj novac u vrijeme ekonomske krize zahtijeva prostran, štedljiv, siguran i udoban automobil koji uz to izgleda i atraktivno i ako Hyundai bude u stanju ponuditi najosnovniju opremu poput klima uređaja, ABS sistema i zračnih jastuka upakovanu u paket koji je cijenom malo iznad onog što je stari model na početku prodaje nudio.Na kraju - u ova nesigurna vremena  u jedno ipak možete biti sigurni:  da zahvaljujući izvrsnoj petogodišnjoj garanciji u ovom automobilu 5 godina stvari će funkcionisati besprijekorno. 

 

Datum objave: 13/03/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook