Naslovna > Automobili > Chery > Tiggo 8 Pro > Novi igrač sa velikim ambicijama

Vozili smo – Chery FX, Tiggo 7 Pro i Tiggo 8 Pro

Novi igrač sa velikim ambicijama

Drugi kineski brend koji kuca na vrata tržišta BiH je Chery, a mi smo kao pravi domaćini odredili da dođemo u Beograd i da ih raširenih ruku dočekamo u Bosnu i Hercegovinu...

Ne dozvolite da vas zavaraju nazivi modela pa da pomislite kako se radi o nekoj novoj seriji pametnih telefona! Ovo su nazivi novih automobila s kojima se opravdano imaju velike ambicije. Za one koji ne znaju, Chery je jedan od najvećih izvoznika vozila iz Kine. Ono sa čime nastupaju na našoj automobilskoj sceni su vozila u SUV formatu, nakrcana savremenim automobilskim tehnologijama i vrhunskom opremom, ali i izuzetno pristupačnim cijenama, praktično nedostupnim za konkurenciju. Ne samo da Chery ima vlastitu proizvodnju motora i vozila, već je i brend koji svoga udjela ima i u drugim vlasničkim strukturama, zbog čega, vjerovali ili ne, proizvode oko 100 različitih modela.

 

 

 

 

Ponuda se otvara modelom FX. Riječ je o kompaktnom SUV-u koji sa podignutom karoserijom kombinuje coupeovsku siluetu i vrlo atratktivan dizajn. Već pri prvom susretu obećava mnogo, a dobar dio obećanja ispunjava nakon tek nekoliko krugova po testnoj stazi NAVAK centra. Prostran u oba reda sjedišta, enterijer sa vrhunskom završnom obradom, digitalija na mjestu instrumenata i širok ekran poput skupocjenih evropskih modela. Kažu kako će u BiH upravo FX biti bazni model, a moći će se kombinovati sa tri vrlo sadržajna paketa opreme. Prema prvim najavama cjenovno će se kretati u rasponu od 53.000 do 59.000 KM. Sa kakvim oružjem Kinezi napadaju evropsku automobilsku scenu, najbolje pokazuje podatak da se poklopci motora Chery automobila podižu uz asistenciju amortizera, a nešto ovako se kod Evropljana smatra premium dodatkom na skupljim automobilima.

 

 

Ponudu nastavlja ulazni klasični SUV Tiggo 7 Pro. Ovo kako smo Tiggo 7 Pro okarakterisali kao „ulazni klasični SUV“ nipošto ne znači da je ulazni model ne tako vrijedan pažnje jer po uzoru na kompletnu ponudu već u startu nudi podugu listu opreme, a kao najinteresantniji detalj nam se učinilo LED osvjetljenje sa Matrix tehnologijom kao serija, te 6 vazdušnih jastuka. Za razliku od FX-a i Tiggo 8 Pro modela u unutrašnjosti Tiggo 7-ce se ipak mogu pronaći neke površine od tvrde plastike, mada se opravdanje za to može potražiti u činjenici da se priprema nasljednik aktuelne generacije ovog modela. Uprkos tome, ovaj model je potpuno digitalizovan, sa ekranom visoke rezolucije rezervisanim za instrumente u dijagonali 12 inča, ekranom za multimediju osjetljivim na dodir, te osjetljivim panelom rezervisanim za komandu klimatizacije, a koji oblikom i stilom najviše vuče na one iz novih vozila Volkswagen grupacije. Tiggo 7 Pro će kod nas biti ponuđen u dva paketa opreme sa po dvije podopcije, a cijene će varirati od 56.000 do 60.000 KM.

 


Iako u vizuelnom smislu nema drastične razlike između modela Tiggo7 i Tiggo 8, ipak je Tiggo 8 sami flagship Cheryja za tržište BiH. Kada se pogledaju njegove dimenzije i kapaciteti koje može pružiti, Tiggo 8 će dolaziti kao sedmosjed. To opet upućuje da se i dimenzijski radi o najvećem modelu u ponudi sa dužinom od 4 metra i 77 centimetara. Enterijer će kod ovog modela biti najluksuzniji i po pitanju komfora, ali i po pitanju opreme. „Osmica“ će kod nas stizati samo sa jednim paketom opreme zvanim „Noble“, a biće zacijenjen na svega 66.000 KM. Koliko vjere Chery ima u svoje modele, najbolje pokazuju garantni rokovi koji se kreću u okvirima od 7 godina ili u intervalu od 150.000 kilometara.

 

 

Pogonski agregati
Kako su nam otkrili na prezentaciji, svi modeli Cheryja i Tiggo7, i Tiggo8, ali i FX dolaziće upregnuti 1.6 litarskim turbobenzinskim agregatom koji je na prednje točkove u stanju isporučiti 136,5 kW uz maksimalni obrtni moment od 273 Nm. Predstavnici brenda tvrde kako je ovo motor  razvijen u skladu sa posljednjim trendovima u automobilskoj industriji, te raspolaže IHEC sistemom sagorijevanja, Boost tehnologijom za brzi odziv pritiska na papučicu gasa, te naprednim sistemom termičkog upravljanja. S ponosom je istaknuto da proizvodnju agregata od aluminijumske legure potpisuje uravo Chery, dakle riječ je o in-house produktu. Interesantan je i podatak da će svi Chery automobili dolaziti serijski sa sedmostepenim automatskim mjenjačem sa mokrim kvačilom, te da je mjenjač proizvod Getrag fabrike čije proizvode koriste i Mercedes-Benz i BMW. Jasno je da je zbog razlike u masi između modela različita i živahnost prilikom vožnje, ali je sve u skladu sa stilom i očekivanjima klase kojoj modeli pripadaju. Tako je najrazigraniji FX, očekivano, pa stotku lovi u okvirima od 8 sekundi, dok Tiggo 8 Pro najviše naginje opuštenom režimu i uglađenijoj vožnji. Predstavnici brenda obećavaju da ponuda neće stati samo na ovom agregatu, već da će se uskoro širiti i plug-in hibridnim pogonskim rješenjem o kojem će više informacija biti dostupno uskoro.

Datum objave: 24/10/2023
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook