Naslovna > Automobili > Mercedes-Benz > Vito > Novi privrednik sa trokrakom zvijezdom

Mercedes Vito

Novi privrednik sa trokrakom zvijezdom

Redizajnirani kombi Mercedes Vito je dostupan na tržištu, a novi model sadrži mnoštvo kozmetičkih izmjena, mehaničkih nadogradnji i opcionalni potpuno električni pogonski sklop...

Mercedes Vito je dostupan u tri nivoa opreme: Progressive, Premium i Sport. Standardna oprema uključuje prednja svjetla za maglu, tempomat, alarmni sistem, kameru za vožnju unazad, podesivo vozačko sjedište, višenamjenski upravljač i infotaiment sistem od 7 inča sa podrškom za Apple CarPlay i Android Auto aplikacije. Ulazni model Vito 110 CDI pokreće četvorocilindarski turbodizel agregat od 1,7 litara koji isporučuje 102 KS i 270 Nm obrtnog momenta. Snaga se šalje na prednju osovinu preko šestostepenog manuelnog mjenjača.

 

 

 

Snažnija verzija istog agregata je dostupna u modelu Vito 114 CDI i isporučuje 136 KS pri 330 Nm obrtnog momenta i takođe prenosi snagu na prenju osovinu preko šestostepenog manuelnog mjenjača. Povećavajući kapacitet, Vito 114 CDI RWD pokreće unaprijeđena varijanta dvolitarskog četvorocilindarskog turbodizelaša iz prethodnog modela. Kupci mogu birati između jačina od 136, 163 i 190 KS, a sve tri varijante su opremljene devetostepenim automatskim mjenjačem koji prenosi snagu na zadnju osovinu.

 

 

 

 

 

Što se tiče elektrifikovane varijante eVito, opremljen je identičnim pogonskim sistemom kao i nedavno prikazani luksuzni Mercedes EQV MPV. Ovaj pogonski sklop sačinjava baterija od 100 kWh i elektromotor postavljen u prednjam dijelu vozila koji isporučuje 204 KS pri 362 Nm obrtnog momenta. Prema Mercedesu električni eVito bi trebao imat maksimalni domet od 420 kilometara sa jednim punjenjem baterije, a brzi punjač od 50 kW može napuniti bateriju na kapacitet od 80% za sat i 20 minuta. Sa baterijom postavljenom u podu vozila, nema razlike u tovarnom prostoru i nosivosti imeđu njega i konvencionalnog modela i njegova zapremina iznosi 6,6 kubnih metara.

Datum objave: 23/07/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook