Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Novi proizvodi predstavljeni na sajmu Automechanika u Istanbulu

Rafinerija ulja Modriča

Novi proizvodi predstavljeni na sajmu Automechanika u Istanbulu

U proteklih 12 mjeseci predstavnici Rafinerije ulja Modriča i Optima Grupe predstvaljali su kompaniju na više međunarodnih sajmova, kao što su Kairo, Frankfurt, Moskva i sad u Istanbulu...

Optima grupa i Rafinerija ulja Modriča nastavljaju tradiciju predstavljanja svoje ponude na međunarodnim sajmovima. Ovaj put su se predstavili sa svojim novim proizvodima na sajmu Automehanika u Istanbulu, koji se održavao od 8. do 11. juna. Automehanika je jedan od najvažnijih sajmova u svetu autoindustrije. Na štandu RU Modriča, pored već prepoznatljivih brendova Optima i Maxima, po prvi put su predstavljena i premium ulja proizvedena po najnovijim svetskim standardima iz oblasti autoindustrije. Ovim su još jednom dokazali da razvojni tim iz Rafinerija ulja Modriča ima znanje i kapacitete da proizvede potpuno 100% sintetičko motorno ulje - Optima Premium.

 

 

 


Aleksandar Ivanković, komercijalni direktor istakao je da nakon uspješnih sajmova u Kairu i Frankfurtu, sajam Automehanike u Istanbulu predstavlja veliki događaj. “Rafinerija ulja Modriča znatno je promjenila pristup u poslovanju, razvoju proizvoda, prodaji u proteklih nekoliko godina, a što je navažnije, to je dovelo do dobrih poslovnih rezultata. U protekle tri godine rast prodaje proizvoda iz Rafinerije ulja Modriča iznosi 37%, ukoliko uspijemo da ostvarimo poslovni plan ove godine onda bi ukupni rast u periodu u protekle tri godine bio gotovo 50%, što je zaista veliki uspjeh. Nije suština samo u rastu prodaje, već i u njegovoj strukturi, poenta je da smo značajno promjenili pristup tržištu i prodajem sve više proizvoda namjenjenih novim vozilima. Sajam u Istambulu je zaista specifičan, to je hab svjetske trgovine i u suštini svi vodeći proizvođači, distributeri, kupci i oni koji najvše znaju o ovoj našoj branši su prisutni. Mi smo ovdje sa razvojnim timom, ideja nam jeda ispratimo na koji način se ponaša konkurencija, na osnovu čega bi zauzeli vektor našeg daljeg razvoja u proizvodnji i prodaji. Samim pisustvom na ovim velikim sajmovima, uvdijeli smo proizvodnu snagu i kvalitet naših proizvodau odnosu na vodeće svjetske proizvođače i njihove brendove. Dosta toga smo naučili, zaključili i korigovali, te smo donijeli odluku o proizvodnju super premium segmenta motornih ulja gradacija 0W-20, 0W-30, 0W-40, te ulja 0W-20 JC kao četvrtu vrstu proizvoda namijenju zajapanska vozila i Azijsko tržište automobila.  Koliko god ovo bilo teško sa tehničko-tehnološkog i komercijalnog aspekta, rukovodstvo RUM zajedno sa zaposlenimai poslovnim partnerima uspješnoje plasiralo ove premium proizvode na svjetsko tržište.Već u mjesecu junu imali smo prve velike isporuke premium proizvoda na inostrano tržište, a samim tim Rafineriju ulja Modriča svrstava rame uz rame sa vodećim svjetskim brendovima iz premium segmenta motornih ulja. Tako sigurno postajemo međunarodno priznat i prepoznatljiv brend“, rekao je Ivanković.

Datum objave: 13/06/2023
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook