Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Novi šef dizajna za novi život italijanskog proizvođača

Lancia

Novi šef dizajna za novi život italijanskog proizvođača

U Stellantisu su odlučili dati zeleno svjetlo za oživljavanje posrnulog italijanskog brenda, a njihovu posvećenost dodatno naglašava postavljanje Jean-Pierre Plouea za novog šefa dizajna...

Iz proizvodnog giganta koji spajanjem FCA i PSA grupacija sada okuplja čak 14 brendova odlučili su dati podršku svojim manje uspješnim odjeljenjima tokom narednih 10 godina. Stellantisov šef dizajna Jean-Pierre Ploue će nadgledati dalju evoluciju Lancije iz sjedišta Torino Centro Stile gdje već obavlja sličnu funkciju za ostale brendove bivše FCA grupacije Abarth, Alfa Romeo i Maserati. Ovo je drugi put da je Ploue zadužen za dizajnerski preporod jednog proizvođača nakon što je 1999. godine postavljen na čelo Citroena gdje je zapoočeo potpunu transformaciju imidža brenda novim modelima C4,C5, C6 i DS3. Ploue se poslije uspjeha u Citroenu našao na čelu dizajna kompletne PSA grupe 2010. godine, gdje je bio zaslužan za brojne nove modele, uključujući i Peugeot SR 1 koncept.

 

 


U vezi svoje nove funkcije Ploue je izjavio: “Lancijina renesansa je zaista uzbudljiv izazov. Lancia je legendaran brend koji će biti vraćen na centralnu istorijsku poziciju u Evropi, oslanjajući se na svoj ogroman potencijal.“ Istaknuto je i da se Lancijin dizajnerski tim se uglavnom sastoji od mladih dizajnera i da je fokusiran na izazove koji slijede. Lancia se trenutno prodaje samo na italijanskom tržištu i nudi samo gradski model Ypsilon baziran na Fijatu 500. Detaljni planovi vezani za oživljavanje italijanskog brenda još uvijek nisu poznati, ali je vjerovatno da će većina platformi i pogonskih jedinica biti dijeljena sa Alfa Romeom. Očekuje se da će Lancija proizvoditi luksuzne modele u manjim serijama i imati sličan odnos sa Alfa Romeom kao DS sa Citroenom.

Datum objave: 15/06/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook