Naslovna > Automobili > Ford > Fiesta > Od sada i sa hibridnim pogonom

Ford Fiesta

Od sada i sa hibridnim pogonom

Ford Fiesta je od sada po prvi put dostupna sa „blagim“ hibridnim pogonskim sklopom, koji povećava efikasnost i do 5%...

Dostupan u dvije varjante izlazne snage od 124 i 155 KS, novi hibridni sistem koristi starter/generator od 48V i oslanja se na regenerativno kočenje kojim puni litijum-jonsku bateriju. U stanju je da obezbijedi dodatnih 20 Nm obrtnog momenta za Fordov jednolitarski benzinski Ecoboost agregat, kao i da da pruži asistenciju pri manjim brzinama kako bi se smanjila emisija CO2 i povećala efikasnost goriva. Prema Fordovim tvrdnjama Ecoboost Hybrid od 124 KS emituje 109 g/km CO2 i potrošnju od samo 5,4 litre benzina na pređenih 100 kilometara u WTLP ciklusu, što su za 5% bolji rezultati u poređenju sa konvencionalnim pogonom.

 

 

 

 

Ugrađen je i veći turbopunjač i smanjen je omjer kompresije, što omogućava veću snagu dok starter motor popunjava „turbo rupu“. Fordov start/stop sistem sada može da funkcioniše i na brzinama manjim od 25 km/h. Sve verzije Fieste za 2020. godinu su dobile tehnološku nadogradnju, uljučujući i aktivno kočenje sistema Cross Traffic Alert, premješten subwoofer za opcionalni B&O Play stereo sistem kako bi se dobio veći prtljažni prostor i nove Sport i Trail režime vožnje za paket Active. Varijante Fiesta Active i ST-Line dobijaju novi sistem asistencije pri parkiranju.

 

 

 

 

„Blagi“ hibridni modeli Fieste u ponudi kreću od opreme Titanium, a početna cijena je oko 22.290 eura po jedinici. Jednolitarski benzinac od 94 KS i dalje je dostupan u početnoj varijanti, dok se konvencionalni pogon od 125 KS od sada može upariti sa sedmostepenim automatskim mjenjačem sa dvostrukim sistemom kvačila. Isporuka prvih primjeraka bi trebale početi krajem ove godine.

Datum objave: 09/06/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook