Naslovna > Automobili > Opel > Astra > Opel Astra 1.6 CDTI troši samo 3,7 litre dizela

Premijera u Ženevi

Opel Astra 1.6 CDTI troši samo 3,7 litre dizela

Najnovija generacija turbo dizelskog motora sada u Opelovoj ponudi modela koji se proizvode u velikim serijama...

Nakon prvog predstavljanja u Zafiri Tourer posve novi supertihi dizelski motor osigurava snažnu i tečnu vožnju i u samom srcu Opelove ponude modela. 1.6 CDTI sa 100 kW/136 KS i 320 Nm okretnog momenta sada je dostupan i u velikoserijskim modelima Astra hatchback, sedan i Sports Tourer. Taj motor krase vrhunske performanse i minimalna proizvodnja buke uz istovremenu potrošnju od samo 3,9 litara dizela na 100 km u NEDC (New European Driving Cycle, Novi europski vozni krug) testnoj normi. Još je čišća i ekonomičnija verzija supertihog turbo dizelskog motora s 81 kW/110 KS koja će prvi put biti predstavljena na Ženevskom sajmu automobila koji će se održavati od 6. do 16. ožujka 2014. Prema NEDC normi taj motor troši samo 3,7 litara dizela na 100 km te uz emisiju ugljikova dioksida od svega 97 g/km.

 

„Naša Astra koja se proizvodi u velikim serijama i novi supertihi dizelski motor 1.6 CDTI savršen su par. Idealna su kombinacija za svakoga tko želi spojiti visoke performanse s vrhunskom profinjenošću i štedljivosti u potrošnji goriva“, rekao je Michael Ableson, potpredsjednik General motorsa Europa za proizvodnju. „Novi turbo benzinski motor 1.6 ECOTEC s izravnim ubrizgavanjem i 1.6 CDTI motori predstavljaju samu srž naše ofenzive motora. Oni su dokaz da Opelovi automobili ne impresioniraju samo dizajnom, nego nude i vrhunsku kvalitetu s ultramodernim tehnologijama za zaokruženo prvoklasno iskustvo vožnje.“

 

Supertihi dizelski motor još tečnijeg rada: posve novi 1.6 CDTI s 3,9 l/100 km i 320 Nm

 

Opel Astra koju je njemački automobilistički časopis auto motor und sport (broj 12/2013.) proglasio najpouzdanijim kompaktnim automobilom sada nudi vrhunski ugrađeni informacijsko-multimedijski IntelliLink sustav, a jednako je napredna i tehnologija njenog motora. Od sada dostupan potpuno novi 1.6 CDTI sa 100 kW/136 KS predstavlja sam vrh ponude dizelskih motora za cjelokupnu obiteljAstra modela. Najnovija generacija turbo agregata načinjenog posve od aluminija u različitim verzijama snage postupno će zamijeniti motore zapremine 1,7 litara i tako uvesti Opelov dizelski portfelj u novo doba.

 

Opelov iznimno učinkovit supertihi dizelski motor prvi je agregat iz Astrina portfelja koji je već usklađen s budućim emisijskim standardom Euro 6, pa je time najčišći dizelski motor koji je Opel ikada napravio. Zahvaljujući optimiziranom dizajnu svojih komponenti, osobito učinkovitom postupku izgaranja uz višestruko ubrzavanje i dodatnim akustičkim mjerama, taj je motor najbolji u klasi po buci i vibracijama. Rezultat posve osvaja: Opelov novi 1.6 CDTI najtiši je dizelski motor u svojoj klasi, pa je u skladu s time dobio naziv „ultratihog“ motora. Njegovim snažnim i ekološki prihvatljivim performansama pridonosi i visokotlačni common railsustav, te sustav za apsorpciju dušikovih oksida (sustav LNT, lean NOx trap). U kombinaciji s turbopunjačem s promjenljivom geometrijom turbine (VTG) koji omogućuje brz odziv, upravo su to ključni tehnički elementi novog motora.

 

Motor krasi snažan vršni okretni moment od 320 Nm, što je 7% više od prethodnog 1,7-litarskog modela sa 130 KS. Istovremeno je i smanjena potrošnja goriva i emisija ugljikova dioksida. Izvedba ovog motora sa 136 KS troši samo 3,9 litara dizela na 100 km u testnom postupku NEDC i emitira samo 104 g/km ugljikova dioksida, što je do 8% manje od 1,7-litarskog motora. Stoga ne iznenađuje da je u Njemačkoj Astra 1.6 CDTI dobila oznaku najveće energetske učinkovitosti A+. Sve je to popraćeno vrhunskim performansama i okretnim momentom pri malim brzinama okretaja: turbo agregat ubrzava Astru od 0 do 100 km/h za 10,3 sekunde (sedan: 10,1 s); za ubrzanje od 80 do 120 km/h u petoj brzini treba samo 9,2 sekunde (sedan: 9,1 s, Sports Tourer: 9,9 s). Najveća brzina je 200 km/h, a varijanta sedanmože dosegnuti i 205 km/h.

 

U BiHAstra hatchback 1.6 CDTI sa 100 kW/136 KS, Start/Stop sustavom i šesterostupanjskim ručnim mjenjačem dosuptna je po cijeni od 33.640 KM i to u bogatom Enjoy paketu opreme koji između ostalog sadrži i : klima uređaj, Radio CD, sigurnosni paket (ABS, ESP, 6 zračnih jastuka), električni paket (el. pokretani prednji prozori i retrovizori), tempomat, te senzor za kišu.

 

Samo 97 g/km CO2: ženevska premijera Astre 1.6 CDTI s 81 kW/110 KS

 

Uz novi 1.6 CDTI Astra hatchback, sedani Sports Tourer dodatno stežu svoje pojaseve ekonomične potrošnje goriva. U Ženevi će premijerno biti predstavljena verzija tog najnovijeg turbo dizelskog motora s 81 kW/110 KS. I njega krasi izniman maksimalni okretni moment pri malom broju okretaja od 300 Nm (7% više od 1,7-litarskog prethodnika s istim brojem konjskih snaga), potrošnja goriva  po NEDC-uod 3,7 litara dizela na 100 km teemisija CO2manja od 100 grama: ovaj prodajni hit u kompaktnoj klasi emitira samo 97 g/km.

 

Uza sve te prednosti uskoro će biti dostupna i verzija ovog ultramodernog supertihog dizelskog motora sa 110 hp koja će biti sušta suprotnost uobičajenim slabašnim motorima niske potrošnje. Kod ovog će motora ekološka prihvatljivost, profinjenost rada i niska razina buke doći pod ruku s pregršt snage. Uz novu generaciju turbo dizelskih motora Astra hatchback, sedani Sports Tourer ubrzavat će od 0 do 100 km/h za samo 12sekundi i razvijat će brzinu do 186 km/h.

 

Savršen spoj: poboljšani šesterostupanjski ručni mjenjač povećava udobnost i učinkovitost

 

Novi motor 1.6 CDTIza Astru uparen je s dodatno unaprijeđenim i poboljšanim šesterostupanjskim ručnim mjenjačem. On jamči najveću udobnost prilikom promjene brzina jer je Opel uložio više od 50 milijuna eura u optimizaciju svojih peterostupanjskih i šesterostupanjskih mjenjača. Cijeli niz poboljšanja mjenjačkih komponenti i mehanizma kao i njihove integracije u vozilo doveo je do znatnog unaprjeđenja udobnosti. Sada je za mijenjanje stupnjeva prijenosa zahvaljujući niskoj razini trenja dovoljan minimalan napor, pa je mjenjač Astre 1.6 CDTI brži i precizniji, a mijenjanje brzina je krajnje glatko. 

Datum objave: 06/02/2014
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook