Naslovna > Automobili > Opel > Corsa > Opel ostvario tržišni udio od 7,7% i rast od 9% u maju

Prodajni rezultati

Opel ostvario tržišni udio od 7,7% i rast od 9% u maju

Mjesec maj je bio radostan za Opel: Automobilska kompanija je ponovo ostvarila značajan napredak na njemačkom tržištu putničkih automobila u prošlom mjesecu…

Opel je zabeležio ukupno 21.040 novih registracija, 9 odsto više nego u maju prethodne godine. Sa ovim rezultatom Opel je postigao znatno veći uspjeh od rezultata cjelokupnog tržišta koje je ostvarilo rast od 5%. Prema preliminarnim podacima, Opel je povećao svoj udio na tržištu na 7,7% u maju, što je rast od 0,3 procentna poena u poređenju sa istim periodom prethodne godine.

 

Za prvih pet mjeseci ove godine, Opel je uspio da poveća svoje tržišno učešće na 7,2 procenta u poređenju sa 7,0 posto koliko je imao u istom periodu prethodne godine.

 

 

Posebno su novi modeli kao što su ADAM i Mokka doneli svjež zamajac na tržištu. Kompaktni Mokka SUV je bio broj jedan u SUV segmentu u maju, kao i u prvih pet mjeseci godine.  S druge strane, i već etablirani modeli u Opelovom portfoliju, poput Corsa-e i Zafira-e su se našli na vodećim pozicijama u njihovim kategorijama. Corsa, koja postiže uspjehe na tržištu već osam godina, je bila broj jedan u segmentu malih automobila u maju. Zafira je držala poziciju broj dva u segmenu u maju, tako i ukupno u prvih pet mjeseci ove godine.

Datum objave: 10/06/2014
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook