Naslovna > Automobili > Hyundai > Genesis > Osvježena druga generacija luksuznog sedana

Genesis G80

Osvježena druga generacija luksuznog sedana

Tehničke specifikacije ažurirane limuzine se očekuju tokom početka prodaje, planiranog prije nego što dođe 2024. godina...

Druga generacija korejskog sedana Genesis G80 je predstavljena tokom proljeća 2020. godine, a sada, nakon otprilike tri i po godine, došlo je vreme za restilizaciju. Novi model prati isti pristup i scenario koji smo nedavno vidjeli kada je predstavljen ažurirani crossover Genesis GV80. Limuzina je prošla kroz pažljivo osvježavanje spoljašnjosti i modernizaciju enterijera. Očuvan je prepoznatljiv izgled sa spoljašnjošću koju proizvođač opisuje kao "atletsku eleganciju" (Athletic Elegance). Promjene su se fokusirale na sitnice, a najuočljivija izmjena odnosi se na rešetku hladnjaka sa dvostrukim dijagonalnim letvicama koje formiraju trodimenzionalnu matricu.

 

 

 


Karakteristične dvodjelne prednje svjetlosne grupe su izrađene pomoću matrix tehnologije i nazvane su Micro Lens Array. Ove grupe obezbjeđuju superioran protok svjetlosti, istovremeno smanjujući veličinu izvora svjetlosti. Glavna inovacija u dizajnu vozila, posebno kada ga posmatrate sa zadnje strane, odnosi se na završetke cijevi izduvnih gasova, koji su skriveni u skladu s savremenim trendovima. Paleta dostupnih boja za karoseriju je proširena, uključujući i potpuno novu nijansu smeđe boje koju Genesis naziva "Brooklyn Brown".

 


Međutim, najznačajnija promjena skrivena je u putničkoj kabini, gde je implementiran potpuno novi prednji panel. Dizajneri su se odlučili za trenutno popularnu arhitekturu sa jedinstvenim panelom ekrana koji obuhvata multimedijalni sistem i instrumentacioni ekran. No, za razliku od vozila koja koriste dva odvojena, naknadno integrisana ekrana, Genesis je ovom modelu dodijelio samo jedan širokougaoni monitor sa OLED tehnologijom. Njegova dijagonala iznosi 27 inča. Otvori za ventilaciju kabine su pomaknuti na nešto nižu poziciju, dok su volan, centralna konzola i kućište središnjeg tunela značajno redizajnirani, iako je zadržan rotacioni taster umjesto tradicionalne ručice mjenjača.

 


Što se tiče onoga što se nalazi "ispod haube", trenutno nema informacija jer proizvođač o tome još nije progovorio. Međutim, prije nego što je povučen s tržišta, turbodizel sa 210 konjskih snaga iz 2.2-litarskog motora je povučen iz ponude u Južnoj Koreji. Sada, čak i nakon ažuriranja, limuzina nudi samo verzije sa turbobenzinskim motorima: 2.5 (304 KS) i 3.5 (380 KS), uz dodatak električne alternative koja nosi naziv G80 Electrified (370 KS).

Datum objave: 14/12/2023
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook