Naslovna > Automobili > Honda > HR-V > Otkriven zadnji kraj japanskog SUV-a

Honda HR-V

Otkriven zadnji kraj japanskog SUV-a

Honda je uoči zvanične prezentacije u februaru djelimično otkrila kako će izgledati zadnji kraj novog HR-V modela, koji dolazi sa e:HEV hibridnom tehnologijom...

Sa nedavno prikazanomn teaser fotografijom dobili smo prvi pogled na treću generaciju Honde HR-V. Japanski crossover treće generacije debitovaće 18. februara i to sa novim hibridnim pogonskim sistemom e:HEV. Zajedno sa novim Jazzom, činiće dio Hondine vizije da do 2022. godine elektrifikuje sve svoje glavne evropske modele. Jedina fotografija koja je prikazana u teaseru djelimično otkriva zadnji dio HR-V modela. Čini se da će crossover najvjerovatnije poprimiti izgled sličniji coupeu, pozajmljujući neke karakteristike sa čisto električne Honde e sa vratima i spojlerom sličnog oblika. Sa ranijih špijunskih fotografija moglo se vidjeti da će novi model zadržati sa starog modela ručke zadnjih vrata na C stubu.

 

 


Malo šta se još može vidjeti iz teasera, ali zahvaljujući fotografijama sa testiranja novog modela može se zaključiti da novi HR-V inspiraciju crpi iz prototipa 11. generacije Civica sa sličnim prednjim svjetlima i izraženijom maskom hladnjaka. Detalji unutrašnjosti za sada nisu poznati, ali očekuje se radikalnija promjena baš kao i na novom Civicu. To podrazumijeva kabinu sa minimalni brojem tastera i plutajući infotainment sistem koji bi trebalo da se pojave i u Hondinom crossoveru. Honda je potvrdila da će novi HR-V imati novi hibridni pogonski sistem e:HEV, kojeg smo mogli vidjeti na novom Jazzu. Riječ je o kombinaciji 1,5-litarskog četverocilindričnog benzinskog motora sa dva elektromotora.


Pomenuti pogonski sklop u Jazzu ima snagu od 108 KS, ali se može očekivati povećanje snage za veći i teži HR-V, kako bi se ponudila sveobuhvatna alternativa i za kupce benzinaca i za ljubitelje dizelaša. Kao i novi Civic, Honda će vjerovatno novi HR-V najprije lansirati na domaće tržište, dok će u Evropu stići nešto kasnije.

Datum objave: 19/01/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook