Naslovna > Auto moto sport > Otkrivena GTS verzija hibridnog superautomobila

Ferrari 296 GTS spider

Otkrivena GTS verzija hibridnog superautomobila

Još nema riječi o cijenama, ali bliski rival modelu 296 GTS je McLaren 765LT Spider koji počinje od preko 360.000 evra, pa očekujte da ćete platiti slično za Ferrari kada krene u prodaju kasnije ove godine...

Ferrari je predstavio novu kabriolet verziju svog hibridnog 296 GTB superautomobila, nazvanog 296 GTS. Baš kao i 812 GTS, SF90 Spider i F8 Tributo Spider, novi 296 GTS ima tvrdi krov koji se može uvlačiti, koji se nalazi ispred V6 plug-in hibridnog pogona automobila sa turbo punjenjem. Ferrari kaže da je krovu potrebno 14 sekundi da se spusti ili podigne i da se može napraviti pri brzinama do 45 kilometara na čas.

 

 

 


Što se ostatka automobila tiče, GTS, dvosjed berlinetta spider, kako ga naziva Ferrari, izgleda identično GTB kupeu. Dizajn inspirisan 250 LM i dalje je zadržan u bočnim otvorima, vertikalnom zadnjem prozoru i okolnom panelu karoserije. Sprijeda, tanka svjetla i niska, široka rešetka naglašavaju širinu automobila, a stražnji dio GTS-a ima isti centralni izduvni sistem i ogroman difuzor.

 

 

 

Novi 296 GTS je prvi pravi Ferrari V6 kabriolet za vožnju po cesti koji dolazi iz Maranella. Agregat je isti 3,0-litarski twin-turbo V6 plug-in hibridni pogon kao i kod Berlinette, što znači da GTS nudi 819 KS pri 8.000 o/min i 740 Nm obrtnog momenta. Ta se snaga šalje preko osmobrzinskog mjenjača s dvostrukim kvačilom samo na zadnje točkove - za razliku od Ferrarijevog drugog hibridnog superautomobila - SF90 s pogonom na sva četiri točka. Uprkos tome, vrijeme od 0-100 km/h ostaje nepromijenjeno u odnosu na kupe - 2,9 sekundi. Maksimalna brzina je takođe ista - preko 330 km/h.

 


Baš kao i GTB, GTS ima eManettino prekidač uz tradicionalnu Manettino kontrolu na volanu, sa četiri pozicije za odabir. eDrive način rada drži unutrašnje sagorijevanje izvan jednačine, pružajući čisti električni pogon samo zadnjim točkovima, a Ferrari tvrdi da je 296 GTS sposoban da pređe 25 km u svom EV načinu, zahvaljujući bateriji od 7,45 kWh. Ferrari takođe nudi GTS sa Assetto Fiorano paketom, koji uključuje lagane karakteristike i aero modifikacije kao što je redizajniran prednji spojler koji može da proizvede 10 kg potisne sile.

Datum objave: 20/04/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook