Naslovna > Vijesti > Otkrivena Škoda Kodiaq
FOTO GALERIJA (27)

Škoda

Otkrivena Škoda Kodiaq

Na glamuroznoj prezentaciji u Berlinu Škoda je pred velikim brojem predstavnika medija i VIP gostiju otkrila sve detalje svog najvećeg SUV-a ikada.

O Škodi Kodiag intenzivno se piše posljednjih šest mjeseci. Iako su informacije curile na kapaljku dosta je toga bilo poznato i prije službene premijere koja se dogodila sinoć u Berlinu.
Dimenzije karoserije otkrivaju da se radi o SUV-u teške kategorije. Karoserija duga 4,7 metara sa međuosovinskim razmakom od 2.791 mm omogućava visok komfor za 7 putnika.

 


Već je postala tradicija da Škodini modeli imaju najveće prtljažnike u klasi. Ni Kodiaq nije izuzetak. Ovisno o trenutnoj konfiguraciji zadnjih sjedišta zapremina varira od 720 do 2.065 litara. Ukoliko se preklopi naslon suvozačkog sjedišta dobije se tovarni prostor dug 2,8 metara.
Što se vanjskog dizajna tiče sve je, manje-više, već rečeno. Karoserija je izvedena u skladu sa svim novijim modelima Škode. Moderni detalji kao što su LED svjetla i detalji od kroma daju dodatnu dozu elegancije.
Unutrašnjost je najveća u klasi što je jedan od najjačih aduta tek predstavljenog Kodiaqa. Uz to je izvedena po svim trenutno poznatim zakonima ergonomije. Stepen finalne obrade kao i kvalitet ugrađenih materijala po ukusu je kupaca koji za svoj uloženi novac uvijek žele dobiti najbolje.

 


Paketi opreme otkrivaju da se radi o luksuznom vozilu. Čak je i najskromniji paket opremljen svim onim što savremenom kupcu treba. Pored toga katalog sa dodatnom opremom prilično je ''debel'' pa smo sigurni da nijedna želja neće ostati neispunjena.

 

 

 

 

 


Na početku prodaje Kodiaq će dolaziti sa 5 motora – 2xTDI i 3xTSI.  Raspon snage je od 125 do 190 KS. Već se priča i o top verziji sa 240 KS. Sve pogonske grupe dolaze sa serijskim sistemom ''start-stop''. Kupcima se nudi klasični manuelni mjenjač sa 6 stepeni prenosa kao i dva DSG-a sa 6 i 7 stepeni prenosa. Logično, u ponudi je pogon na smo prednju osovinu kao i sofisticirani 4x4. Da bi sve bilo kako treba instaliran je prekidač preko kojeg se mogu birati razni načini rada pogona a ovisno o trenutnom stanju podloge.
Cijene će se saznati uskoro. 

Datum objave: 02/09/2016
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook