Naslovna > Vijesti > Otvoren najveći centar u Europi

Hyundai

Otvoren najveći centar u Europi

U Frankfurtu se nalazi najveći centar Hyundaia u Europi. Inovativno iskorišten prostor i tehnologija donose vrhunski doživljaj kupcu ...

Hyundai Motor je otvorio najveći centar u Europi, te tako otkrio novi izgled svog korporativnog identiteta. Centar je smješten u Frankfurtu, Njemačka i prvi  je od dvije stotine centara  u Europi koji će pratiti novi izgled do kraja 2014.-te godine. Centar je smješten u blizini Hyundai sjedišta Europa. Isti se  prostire na 2.466 m2, te ima dvije etaže, sa 2.000 m2  u kojim se nalazi servis. 

 

Uz naglasak, da Hyundai Motor ima striktnu obavezu i obećanje da svojim klijentima  pruža kontinuirano veći nivo zadovoljstva,  ali i  da postane voljeni automobilski brend, novi vizualni identitet premašuje granice tradicionalnog prodajnog salona. Novi prodajni salon je kombinacija otvorenog prostora, modernog namještaja i posljednje tehnologije koja donosi  snažniji  i poboljšan doživljaj i iskustvo klijentu.

 

Predsjednik Hyundai Motor Europe Byung Kwon Kim je rekao: „ Hyundai klijenti su srce svega što radimo, pa je tako novi vizualni identitet nastao upravo zahvaljujući toj činjenici. On pruža prostor za prodaju i postprodaju, al je tu dodana i nova dimenzija-mjesto gdje klijenti mogu istinski doživjeti brend.“ Ovaj vizualni identitet dakle inspirisan je emocijama klijenta,  vozilom u pokretu i otvorenim prostorom. „EMotion Park“ (park emocija i pokreta) je koncept koji prati tople brončane tonove izvana kombinirane sa prirodnom svjetlošću koja se prostire u unutrašnjosti, te  donosi svijetli , prozračan i sofisticirani ambijent. 

 

Uz opuštajući i inspirativan ambijent i čekaonice u kojima se nalaze tableti posjetioci doživljavaju novu dimenziju i iskustvo u kojem mogu istraživati brend. Hyundai planira do kraja 2018. godine da svih 6.000 centara u svijetu nosi novi vizualni identitet.
 

Datum objave: 02/12/2014
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook