Naslovna > Automobili > Mazda > 3 > Ovo je nova Mazda 3

Službeno predstavljena

Ovo je nova Mazda 3

Baš kao što je i najavljeno u proteklih nekoliko dana, Mazda je danas i zvanično predstavila svoju novu generaciju "trice"...

Nova Mazda 3 konačno je predstavljena javnosti. Japanska  marka na nekoliko lokacija u svijetu predstavila je potpuno novu generaciju svog najprodavanijeg modela. Kako je najavljivano u prethodnih nekoliko dana, atraktivan i sportski dizajn ovog modela krasi već prilično prepoznatljiva dizajnerska filozofija, dizajn koji je već predstavljen na modelima CX – 5 i novoj „šestici“. Na prednjem dijelu ovog automobila ističe se potpuno nova maska, koja je opremljena sistemom zračnih modulatora koji smanjuju otpor vazduha, a samim tim utiču i na potrošnju goriva, odnosno smanjuju je.

 

Nova Mazda 3 dugačka je 3.365 mm, široka 1.795 mm i visoka 1.450 mm, pa je sa ovim svojim dimenzijama tek nešto malo veće od prethodne generacije, ali istovremeno je i lakša za nekih 60 kilograma. Međuosovniski razmak iznosi 2.700 mm, te je takođe nešto veći. Prtljažnik automobila je izdašnijih dimenzija nego prijašnji model, pa je sada za 10 litara veći, tako da u njega sada može da stane oko 350 litara prtljaga.

 

 

 

Unutrašnjost putničke kabine opremljena je izuzetno kvalitetnim materijalima, a krase je, između ostalog, i  nova ploča na instrumentalnoj tabli, te izuzetno udobna sjedišta koja mogu da se presvuku tkaninom, kožom ili pak kombinacijom oba ova materijala, i to sve u zavisnoti do želje kupaca.

 

Uz sve to, tu je i novi multimedijalni sistem sa bluetooth, USB i AUX opcijama, te pristup internetu putem aplikacije na „pametnim“ telefonima. "Active Driving" displej pokazuje bitne informacije u vožnji kao što su, između ostalog, navigacijska upustva.

 

Nova Mazda 3 trebala bi u prodaju krenutu na jesen, a kako su već najavili, biće dostupna sa četiri agretata – tri benzinska i jednim dizelskim. Najslabiji u ponudi motora je 1,5 litarski motor, koji ima 100 KS i 150 Nm obrtnog momenta. Drugi je 2.0 litarski benzinski motor koji raspolaže sa 120 KS,  dok je najjači benzinski agregat onaj od 2.0 sa 165 KS i 210 NM obrtnog momenta.

 

Jedini dizelaš koga će ovaj japanski brend da ponudi jeste 2.2 litarski sa 150 KS i 380 Nm obrtnog momenta. Od njega se očekuje da će do 100 km/h da ubrza za 8,1 sekundu, a krajnja brzina koju može da dosegne jeste ona od 210 km/h.

 

Službeni podaci o potrošnji još uvijek nisu zvanično objavljeni, ali pretpostavlja se da će agregati da budu dosta štedljiviji zahvaljujući start/stop sistemu. 

Datum objave: 27/06/2013
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook