Prototip snimljen na čuvenoj stazi je imao nešto manje kamuflaže u odnosu na prethodne, što je omogućilo bolji uvid u stil ovog crossovera. Kao i svi Hyundai modeli sa oznakom N, ova Kona N će takođe dobiti agresivniji karoserijski set, novi prednji razdjelnik i restilizovanu rešetku hladnjaka. Na zadnjem diijelu se ističe veliki spojler i novi difuzor sa parom velikih cijevi izduvnog sistema. Automobil posjeduje niži klirens od standardne verzije zahvaljujući novom sistemu ovjesa, a iza novih aluminijumskih naplataka se nalazi napredni kočioni sistem sa povećanim diskovima i kočionim kliještima.
Nova Kona N bi tebala biti opremljena dvolitarskim četvorocilindarskim benzinskim turbo agregatom iz modela i30 N. Ovaj agregat bi trebao isporučivati najmanje 250 KS, mada bi ova bi ova cifra mogla biti i veća pošto je i30 N Performance pojačan na 275 KS i 378 Nm obrtnog momenta. Kao i navedeni „hot hatch“ Kona N će prenositi snagu na prednju osovinu preko istog elektronski kontrolisanog diferencijala sa ograničenim proklizavanjem i šestostepenog manuelnog mjenjača.
Hyundai Kona N će svoje zvanično debitovanje imati krajem ove godine, a knjiga narudžbi bi trebala biti otvorena na proljeće 2021. godine. Njoj bi se trebao pridružiti i novi i20 N, koji će predstavljati dio Hyundaijeve „invazije“ na tržište performansnih kompaktnih modela...