Naslovna > Automobili > Mercedes-Benz > GLA > Početak prodaje multitalentovanog kompaktnog SUV

Mercedes-Benz GLA

Početak prodaje multitalentovanog kompaktnog SUV

Progresivnog dizajna, suveren u svakodnevnici i osposobljen za off-road - Mer-cedes-Benz GLA osjeća se kod kuće u više različitih automobilskih svjetova, te na impresivan način reinterpretira kompaktni SUV...
> Novi GLA je peti atraktivni SUV model u Mercedes-Benzovom portfoliju pro-izvoda. On impresionira, prije svega, svojim progresivnim karakterom i agilnom upravljivošću. Kao dio nove porodice kompaktnih modela iz Mer-cedes-Benza, GLA je prvi SUV koji je po želji dostupan s novom generacijom 4MATIC pogona na sve točkove sa potpuno varijabilnom distribucijom obrtnog momenta. Ovaj kompaktni SUV se od danas može naručiti, a u prodajne salone će stići u martu 2014. godine. Cijene u Bosni i Hercegovini počinju od 52.438 KM do registracije za GLA 200.
 
 
"Svojim fascinantnim dizajnom i velikom funkcionalnošću koji nudi u sva-kodnevnom životu, GLA će kod mnogo novih kupaca pobuditi oduševljenje za marku Mercedes-Benz", naglašava Ola Källenius, član odbora Mercedes-Benz Cars Sales. "Novim GLA proširujemo obimni program Mercedes-Benzovih SUV vozila još jednim modelom koji izaziva snažne emocije, a čime naša marka ulazi u stalno rastući segment kompaktnih SUV-ova."
 
 
Progresivnog dizajna, suveren u svakodnevnici i osposobljen za off-road - Mer-cedes-Benz GLA osjeća se kod kuće u više različitih automobilskih svjetova, te na impresivan način reinterpretira kompaktni SUV. On s lakoćom izlazi na kraj sa zahtjevima svakodnevnog života, a dovoljno je robustan i za off-road avanture.
 
 
GLA 200 predstavlja početni model (52.438 KM) sa 115 kW (156 KS). Iznad njega su pozicionirane benzinske modelske izvedbe sa 155 kW (211 KS), u vidu GLA 250 (62.338 KM) i GLA 250 4MATIC (66.496 KM). GLA 250 4MATIC dostiže brzinu od 100 km/h za samo 7,1 sekunde, naglašavajući time ambicije koje GLA ima za liderstvo u svom segmentu.
 
 
Na raspolaganju su dva dizelska motora, sa dinamičnim obrtnim momentima i izvanrednom efikasnošću: GLA 200 CDI (55.252 KM) iz zapremine od 2,2 litra, razvija 100 kW (136 KS) i maksimalni obrtni moment od 300 Nm. Kombinirana potrošnja goriva od 4,3 litre dizela na 100 kilometara je izvanredna za ovu klasu performansi. GLA 200 CDI dostupan je i sa 4MATIC pogonom za 62.387 KM do registracije. GLA 220 CDI također ima zapreminu od 2,2 litra i razvija 125 kW (170 KS) i 350 Nm obrtnog momenta. Njegova cijena je 63.218 KM za izvedbu sa pogonom na prednje točkove i 66.733 KM za izvedbu 4MATIC. 
 
 
Obimne mogućnosti individualizacije
 
 
Tri linije opreme - "Style", "Urban" i "AMG Line", paketi "Night" i "Exclusive", te brojne druge opcije dodatne opreme, omogućavaju visok nivo mogućnosti indi-vidualizacije GLA.
 
 
Uz liniju opreme "Style", dinamičan izgled GLA daju upečatljive 17-inčne felge od lakog metala sa 5 dvostrukih krakova, maska hladnjaka sa dvije lamele srebrne boje, te kromirani ukrasi. Unutrašnjost je oplemenjena komfornim sjedištima presvučenim kombinacijom ARTICO umjetne kože i Durados tkanine, ukrasnim elementima karbonske strukture, multifunkcionalnim upravljačem i ručicom mjenjača obloženim kožom i ukrašenim detaljima u krom-srebrenoj boji.
 
 
Linija "Urban" uključuje masku hladnjaka sa dvije lamele srebrene boje i kro-miranim ukrasima, 18-inčne felge od lakog metala sa 5 dvostrukih krakova i dvostruki kromirani završetak cijevi izduvnog sistema integrisan u stražnji bran-ik.
 
 
Ostali detalji uključuju kromiranu zaštitu ruba prtljažnog prostora i kro-miranu bočnu ukrasnu lajsnu, kao i optičku zaštitu od podlijetanja od zatamnjenog kroma na prednjem i stražnjem braniku. Sportski karakter vozila u unutrašnjosti naglašen je sportskim sjedištima sa integrisanim naslonima za glavu, multifunkcionalnim upravljačem obloženim perforiranom kožom i instru-ment tablom sa pozadinom srebrne boje u stilu "chequered-flag" sa crvenim ka-zaljkama. Detalji poput kontrastnih prošiva i ukrasnih elemenata "wave-look" upotpunjuju atmosferu koja odiše vrhunskim kvalitetom.
 
 
 
Sportsko upravljanje i još više zadovoljstva pri vožnji dolazi sa linijom "AMG Line", zahvaljujući paketu za dinamičko upravljanje sa ovjesom spuštenim za 15 mm i sistemom upravljanja "Sports Direct-Steer". Poglede privlače dijelovi AMG bodystylinga sa umecima u prednjoj masci, bočnim pragovima i stražnjoj masci, u titanium mat sivoj boji. Tu su i 18-inčne AMG felge od lakog metala i sportski izduvni sistem sa dvostrukim kromiranim završetkom cijevi integrisanim u stražnji branik.
 
 
Sportski duh vlada i u unutrašnjosti, gdje su sportska sjedišta ob-ložena kombinacijom ARTICO umjetne kože i DINAMICA mikrofibera, sportski multifunkcionalni upravljač sa zaravnjenim donjim dijelom, kao i ručica mjenjača obložena kožom i ukrašena detaljima srebrene boje.
 
 
Sigurnost uzorna za ovu klasu vozila
 
 
Brojni sistemi asistencije nude podršku u GLA i smanjuju opterećenje vozača. Standardni sistemi uključuju ATTENTION ASSIST - sistem koji prepoznaje sman-jenje koncentracije, i COLLISION PREVENTION ASSIST - sistem za prevenciju su-dara na bazi radara, sa Brake Asist - prilagodljivim sistemom kočenja koji pomaže da se izbjegnu sudari pri brzinama od samo 7 km/h.
 
 
U kombinaciji sa DISTRONIC PLUS tempomatom za regulaciju odstojanja (dodat-na oprema), ovaj sistem postaje COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS sa do-datnom funkcionalnošću: u slučaju da vozač ne reaguje u slučaju opasnosti od sudara, sistem je u mogućnosti da inicira autonomno kočenje pri brzinama do 200 km/h, smanjujući time ozbiljnost nesreće. Sistem također reaguje kada de-tektuje opasnost od kolizije sa stacionarnim vozilom i inicira kočenje pri brzi-nama do 30 km/h, a pri brzinama do 20 km/h u stanju je da spriječi udar u stražnji dio vozila koje se nalazi ispred.
 
 
Za GLA dostupni su i sistemi asistencije već poznati iz drugih klasa, poput paketa za voznu traku (dodatna oprema), koji uključuje asistenta za mrtvi ugao i asisten-ta za voznu traku ili sistema prilagodljivih dugih svjetla (dodatna oprema).

 

Datum objave: 29/11/2013
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook