Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Pokrenut Ampere EV i softverska samostalna jedinica

Renault Grupa

Pokrenut Ampere EV i softverska samostalna jedinica

Zahvaljujući svom evropskom lancu snabdevanja, Ampere kaže da će se udružiti "sa najrelevantnijim partnerima" kako bi obezbijedio snabdijevanje za više od 80 GWh potrebnih za njegove automobile do 2030. Od 10 posto pokrivenosti lanca vrijednosti električnih vozila u 2020. je sada iznad 30 posto i dostići će 80 posto do 2030. godine...

Renault Grupa je stvorila novu samostalnu kompaniju za svoja električna vozila i softverske aktivnosti pod nazivom Ampere, po francuskom fizičaru i matematičaru André-Marie Ampèreu. Opisan kao "prvi EV i softverski čist igrač rođen iz prekida OEM-a", Ampere će razvijati, proizvoditi i prodavati potpuno električne putničke automobile s najmodernijom softverski definiranom tehnologijom vozila (SDV) pod brendom Renault. Francuski proizvođač automobila kaže da će Ampere kombinovati znanje i sredstva Renault grupe sa fokusom i agilnošću čistog igrača EV. Nova kompanija će biti sa sjedištem u Francuskoj i biće potpuni OEM sa oko 10.000 zaposlenih. Oko 3.500 njih će biti inženjeri, od kojih polovina specijalizovana za softver.

 

 

 


Renault kaže da će se Ampereova linija sastojati od šest električnih automobila prije 2030. godine, pozicioniranih u najbrže rastućim segmentima u Evropi koji pokrivaju 80 posto ukupnog profita EV – segmenta B i C. U subkompaktnom segmentu, Ampere će imati nove Renault 5 Electric i Renault 4 Electric, 4Ever Trophy Concepta u septembru—dok će njegovi modeli u kompaktnom segmentu uključivati Megane E-Tech Electric, Scenic Electric i još nenajavljene modele. Grupacija Renault kaže da je veliki dio investicija u prva četiri vozila već utrošen.

 


U 2031. Ampere ima za cilj proizvodnju od oko milion električnih vozila za brend Renault. Proizvođač automobila očekuje da će Ampere postići preko 30 posto složene godišnje stope rasta (CAGR) u narednih 10 godina. Da bi to postigao, Ampere će se osloniti na tri tehnološke okosnice: svoj proizvodni centar ElectriCity EV u sjevernoj Francuskoj, svoj evropski lanac vrijednosti EV i revolucionarnu tehnologiju softverski definiranih vozila (SDV).

Datum objave: 14/11/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook