Naslovna > Automobili > Mercedes-Benz > C Klasa > Pokretna skulptura
FOTO GALERIJA (61)

Test - Mercedes-Benz C180 Coupe

Pokretna skulptura

Mercedes-Benzova C klasa odmah se po predstavljanju nametnula dizajnom i vrhunskom tehnologijom. Ubrzo poslije predstavljanja klasične limuzinske verzije kupcima su počele nuditi razne karoserijske izvedbe. Mlađim kupcima, kojih je u razvijenim evropskim zemljama svakim danom sve više, kao najinteresantniji oblik čini se kupe karoserija koja je predstavljena na posljednjem izdanju Frankfurt Motor Showa.

Karakter karoserije određuju karakteristične, fluidne, linije karoserije koje Mercedesov kupe svrstavaju među najljepše predstavnike klase. Bočna linija karoserija s jednim parom vrata izvedena je školski precizno -skladni luk završava se na rubu blatobrana zadnjih točkova. Otvaranjem vrata odmah se vidi da stakla nemaju metalni okvir što je također jedno od važnijih obilježja kupe automobila. Ovisno o paketu opreme isporučuje se točkovi dimenzija od 17 do 19 cola.

 

Naš testni Mercedes C Coupe bio je opremljen AMG paketom opreme pa samim tim i felgama od 18 cola. Prednjim dijelom dominira ''dijamantna'' maska motora iza koje se krije radar za samostalno kočenje u slučaju opasnosti. Donji dio odbojnika kao i svjetla LED tehnologije upotpunosti se uklapaju u trenutno aktuelne dizajnerske trendove. Zadnji dio sa ovalnim izduvnim cijevima i specifično oblikovanim svjetlosnim grupama snažno asociraju na veliki Mercedes-Benz S klase. Prilikom oblikovanja karoserije dizajnerski tim nije samo razmišljao o ljepoti. Najbolji dokaz za to je koeficijent otpora probijanja zraka od svega 0,26. Uz manju buku u putničkom prostoru to se povoljno odražava i na nižu prosječnu potrošnju goriva, odnosno zadovoljavanje sve strožih ekoloških propisa.

 


Unutrašnjost, baš kao i vanjština, zrači sportskim duhom. Odmah po sjedanju za komande ima se osječaj kao da je cijeli interijer saliven sa vozačem ali i ostalim putnicima. Ovisno o želji kupca na zadnja se sjedišta mogu smjestiti 2 ili 3 putnika. U naš se testni automobil ukupno moglo smjestiti 4 odrasla putnika što smatramo pravom mjerom. Kako vanjština tako je i unutrašnjost oplemenjena AMG paketom opreme. Najfinija koža, filigranski precizno izrađeni prekidači, svršena finalna obrada i ista takva ergonomija te veliki centralni displej glavne su karakteristike ljepuškastog Mercedesa. Većina se odmah nauči na najbolje pa ni mi nismo bili izuzetak- zaista je veliki šok iz Mercedesa sjesti u neki drugi automobil pa makar bio i premium segmenta. Obzirom da smo do sada imali priliku voziti sve novije modele njemačkog automobilskog giganta u novoj C klasi kupe odmah smo se osjećali kao kod kuće. Korištenje svih prekidača kao i savremenog Touchpada logično je i prirodno pa smo sigurni da niko neće imati problema.

 


Ispod sportski karakteristično duge haube motora nalazio se bazni 1,6 litara benzinski motor koji pomoću modernog turbo punjača na zadnju osovinu šalje 156 KS. Snaga se na pogonske točkove prenosi preko automatskog mjenjača sa 7 stepeni prenosa. Naš je testni automobil raspolagao sa sistemom Dynamic Select koji podrazumijeva nekoliko načina rada mjenjača, motora, kočnica, upravljačkog mehanizma i ovjesa. Ovisno o odabranom C klasa Coupe može imati karakter uglađene limuzine ali i brutalnog sportaša. Kome ni to nije dovoljno može u programu ''individual'' sve navedene parametre podesiti po vlastitom nahođenju. Moderni turbo benzinac snagu razvija linearno. Osjeća se to pod desnom aluminijskom pedalom koja izvire iz poda. Ono što posebno godi uglađenoj vožnji jeste prisustvo maksimalnog obrtnog momenta od 250 Nm u širokom rasponu od 1.200 do 4.000 obr/min.

 


Mi smo većinu testa proveli u programu ''Comfort'' jer nam se učinio kao najprimjereniji za naše ceste. Držanje podloge, čak i sa ljetnim gumama na klizavom asfaltu, je uzorno. Ukoliko vozač bezosječajno potapa pedalu gasu nadzorna će se elektronika uvijek nametnuti kao savršen čuvar sigurnosti. Ovisno o brzini, odnosno pretjerivanju, elektronika će reagovati nježnije ili grublje.
Kao jednu od veoma rijetkih mana moramo istaknuti zapreminu rezervoara od samo 40 litara što kod sportskog režima vožnje zahtijeva (pre)česte odlaske na benzinske stanice.
Sve u svemu nova C klasa kupe je odlično izbalansiran automobil predviđen za ugodna, sigurna i dugotrajna putovanja.

 

Datum objave: 03/07/2016
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook