Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Polestar i Citroen rješili spor oko izgleda logotipa

Dizajnerski nesporazumi u Francuskoj

Polestar i Citroen rješili spor oko izgleda logotipa

Švedskom proizvođaču automobila takođe je bilo zabranjeno da koristi svoj logo u Francuskoj šest mjeseci, toliko da ljudi u Francuskoj nisu mogli pristupiti Polestarovoj stranici. Presuda nikada nije ukinuta nakon toga. Citroën je čak podnio peticiju za proširenje presude širom Evrope ranije ove godine...

Sporovi u vezi sa kršenjem logotipa su veoma rijetki, a u automobilskoj industriji su još rjeđi nego u nekim drugim granama privrede. Jedan od rijetkih koji je izašao na vidjelo i postao popularan bio je spor oko logotipa između francuskog proizvođača automobila Citroën i švedskog proizvođača automobila Polestar koji traje od 2020. godine. Taj spor je sada završen. Portparol Citroëna je to potvrdio francuskim novinama, rekavši da su žalbe povučene i da je slučaj zatvoren. Detalji rezolucije nisu objavljeni.

 

 

 


Spor između Citroëna i Polestara datira još od 2017. godine kada je potonji postao samostalni proizvođač automobila sa jakim vezama sa Volvom. Uz to je došao i novi Polestar logo koji je sadržavao dva „ševrona“ usmjerena jedan prema drugom, formirajući četverokraku zvijezdu. Citroën – a kasnije i DS Automobiles, oba brenda Stellantis-a – optužili su Polestar za falsifikovanje i kršenje imidža brenda zbog ove izmjene logotipa, navodeći komentare korisnika interneta koji su primijetili sličnosti.

 

 

Francuski sud je 2020. godine odbacio slučaj povrede dizajna, rekavši da postoji slaba sličnost između logotipa i da se njihovi izgledi međusobno razlikuju. Međutim, Citroën je dobio spor. Sud je rekao da Polestarovi ševroni sličnog oblika odgovaraju Citroënovom identitetu kao "brend sa ševronima". Sud je naredio Polestaru da plati Citroënu 150.000 evra odštete zbog povrede prepoznatljivog karaktera žiga. S tim što je spor sada riješen, a Polestar konačno može početi prodavati svoje automobile u Francuskoj.

Datum objave: 05/09/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook