Naslovna > Automobili > Audi > PB 18 E-Tron > Ponovo pobjednik na Le Mansu

Audi R18-tron quattro

Ponovo pobjednik na Le Mansu

starteri zbog radova pospremanja i popravki pod „žuto“. Tri Audija R18 e-tron quattro, koji raspolažu električno pogonjenom prednjom osovinom, bili su za vrijeme kompletne trke najbrži automobili na terenu i istovremeno najefikasniji: I pobjeda u Michelin Green X Challenge, koja je objavljena za najčišće, najbrže i najefikasnije prototipove, otišla je u Ingolstadt i Neckarsulm...

Drugi put zaredom Audi je dobio trku 24 sata Le Mansa sa hibridnim trkaćim automobilom i quattro pogonom i time nastavio svoju jedinstvenu storiju uspjeha na najznačajnijoj  trci na duge dionice. Pobjedu su donijeli Loic Duval(F), Tom Kristensen(DK) i Allan McNish(GB).

 

Dvanaesti  trijumf za četiri prstena na Le Mansu bio je prema očekivanju jedan od najteže  i najrigoroznije dobivenih. Nakon izmjene pravilnika u kratkom roku tri Audija R18 e-tron mogli su u prosjeku preći dvije runde manje od glavnog konkurenta Toyote.  Dodatna zaustavljanja na boksovima Audi piloti su morali ponovo popravljati  bržim vremenima rundi na stazi i to povremeno pri  ekstremno teškim vremenskim uslovima.

 

Stalno su se za vrijeme dramatične trke navlačili kišni oblaci iznad staze za trku. Posljedica su bile bezbrojne nezgode  i  sveukupno jedanaest  Safety-car –angažmana. Više od pet sati  bili su angažovani starteri zbog radova pospremanja i  popravki pod „žuto“.

 

Tri Audija R18 e-tron quattro, koji raspolažu električno pogonjenom prednjom osovinom, bili su za vrijeme kompletne trke najbrži automobili na terenu i istovremeno najefikasniji: I pobjeda u Michelin Green X Challenge, koja je objavljena za najčišće, najbrže i najefikasnije prototipove, otišla je u Ingolstadt i Neckarsulm.

 

90-godišnji jubilej 24 sata Le Mansa zasjenila je smrtna nesreća, koja se desila kratko nakon starta trke u GT-klasi. „ Ova užasna nesreća pomutila je naravno radost zbog dalje velike Le Mans pobjede Audija, na kojoj su  naš  tim i naši vozači bili 24 sata napeti i nisu smjeli  naparaviti greške“, objasnio je Dr. Wolfgang Ullrich.

 

„ Nas sve zaprepastila je vijest o smrti Allan Simonsena. On je u svojoj karijeri  preuzimao i trku sa Audi R8 LMS. Naša sućut ide prije svega njegovim najbližim i prijateljima, ali i timu Aston Martina. To pokazuje, da se nikad ne smije prestati, činiti sve moguće za sigurnost u motornom sportu. To je prva smrtna nesreća, koju smo morali doživjeti  za 15 godina Le Mansa. Ja se nadam, da će ostati posljednja.“

Datum objave: 24/06/2013
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook