Kada sami sebi birate konkurenciju i to još đavolski harizmatičnu, kakva je njemački Porsche, onda postoje samo dva logična odgovora, ili ste ludi ili želite napraviti „dobru reklamu“. Japanci su zaigrali na ovu drugu kartu i pogodili kao niko do sada. Zamislite samo kako su se samo osjećali Nijemci gledajući na Internetu 480 KS snažani Nissan GT -R kako „obleće“ krug oko legendarnog Nurburgringa za 7 minuta i 38 sekundi, ostavljujući iza sebe za čitave dvije sekunde ponos domaće sportske autoindustrije - Porsche 911 Turbo,... Reklama je uspjela, a nakon Nijemaca zagrizli su je i ostali, jer je GT-R, zahvaljujući ubrzanju od 0 do 100 km/h od samo 3,5 s i maksimalnih 310 km/h potukao i vremena Bugatti Veyrona, Corvette Z06, Lamborghini Murcielaga,...
No krenimo redom. Japanci su novi GT-R dugo najavljivali, skrivali, „testirali“, toliko dugo da su izazvali neviđenu tjeskobu i nervozu kod svih ljubitelja istinskih čistokrvnih uličnih trkača. Nissanova „opaka“ mašina u duši je ultimativni supersportski automobil za grupu odabranih (limitirana proizvodnja), koja kao takva otvoreno napada etabliranu veličinu kakva je Porsche 911 Turbo. Već na prvi pogled je vidljivo da su Nissanovi tehničari GT-R napravili poštujući osnovne prirodne sile, gravitaciju, inerciju i aerodinamiku, te ih prenijeli u brutalan i atraktivan oblik, da bi maksimizirali stabilnost i aerodinamiku vozila, koja je od izuzetne važnosti kod ovakve vrste automobila.
Novi GT-R je u dizajnerskom smislu istinska pokretna skulptura, koja nikog neće ostaviti ravnodušnim. Mišićavi dizajn može se pohvaliti i koeficijentom otpora zraka od niskih 0,27. Svaki potez i nabor karoserije ima svoju funkciju. Masivni prednji branik osigurava dodatni downforce, a specifične aero oštrice oprimalan protok zraka oko guma. Iako tako ne izgleda, GT-R u duhu istinske GT filozofije nudi mjesto za četiri osobe, što znači da ga osim sportskih karakteristika krasi funkcionalnost i udobnost za svakodnevno korištenje. Ipak, najviše užitka imat će vozač i suvozač smješteni u snažno profilisana školjkasta sjedišta. Instrument tabla doslovno okružuje vozača, da bi se smanjila potreba za traženjem određenih funkcija prilikom brze vožnje. Veliki, centralno smješteni obrtomjer sa pokazivačem stepena prenosa daje sve potrebne informacije o ponašanju vozila, dok desnu ruku „mazi“ metalizirana centralna konzola sa ergonomski dizajniranom ručicom mjenjača.
Osnovni postulati vozne dinamike i integracije vozača sa vozilom pomno su istraživani, što je rezultiralo kreiranjem nesvakidašnje simbioze čovjeka i mašine. Upravo zbog toga ovaj je automobil više nego upotrebljiv, kako na trkaćoj stazi tako i u gradskoj vožnji, pa čak i na zasnježenim podlogama. Ipak, unikatne karakteristike nisu samo rezultat njegovog dizajna, već i specijalirizanog proizvodnog procesa. Obzirom da mjesta za grešku nije bilo, pedantni Japanci su svim tehničarima priuštili mukotrpan trening. Da bi enormna snaga motora bila ravnomjerno raspoređena i pri tom zadržana ravnoteža, Nissan GT-R koristi pomalo zaboravljenu transaxle koncepciju, gdje se radi boljeg rasporeda mase motor nalazi sprijeda, a mjenjačka kutija na stražnjoj osovini. Osim toga, permamenenti pogon na sva četiri točka i mjenjač sa dvostrukim kvačilom garancija su da niti jedna konjska snaga ne bude potrošena uzalud. Bilstein Damp Tronic sistem automatski podešava rad amortizera u skladu sa uslovima na cesti, dok se za bezbjedno zaustavljanje brinu Brembo kočnice.
Šlag na torti predstavljaju specijalno dizajnirane run-flat gume, koje i potpuno ispuhane mogu preći dodatnih 80 km pri maksimalnoj brzini od 80 km/h. Da se radi o svakodnevnom sportskom automobilu, koji je ujedno i prava trkaća zvijer, govori zanimljiv garancijski rok od tri godine, u koji je uključen besplatan monitoring i podešavanje motora i transmisije unutar prvih 1000 km, odnosno jednom godišnje. Osim toga, iako je rasni sportski automobil, GT-R zadovoljava stroge japanske ekološke norme, čime je dobio ULEV certifikat vozila sa niskom emisijom štetnih čestica.