Naslovna > Automobili > Volkswagen > Arteon > Poslovni luksuz u porodičnom formatu
FOTO GALERIJA (14)

Volkswagen Arteon

Poslovni luksuz u porodičnom formatu

Arteon je uz Toureaga trenutno najelitniji Volkswagenov model, koji se do sada primarno želio nametnuti kupcima dubljeg džepa. Sa novom Shooting Brake verzijom ciljana grupa je proširena i na porodične vozače...

Nakon neuspjele epizode sa Pheatonom, koji se uprkos vrhunskom kvalitetu nije uspio nametnuti u segmentu luksuznih limuzina, Volkswagen se odlučio za nešto drugačiji, ekonomičniji pristup u razvoju  novog reprezentativnog modela. Tako je 2017. godine na sajmu automobila u Ženevi predstavljen hrabro dizajnirani Fastback Arteon. On je za razliku od raskošnog Pheatona, koji je dijelio skupu tehnologiju i platformu sa Bentleyem i Audijim, razvijen na mnogo isplativijoj MQB osnovi, koju u okviru Volkswagen grupe koriste velikoserijski modeli poput Golfa i Passata. Arteon je bio i ostao Volkswagenov imidž automobil, koji je sa nedavnim redizajnom i novom karavanskom verzijom dobio još jače adute za uspjeh.

 

 

 

Mada se u Volkswagenu nadaju da će sa karavanom privući značajno više od dvadesetak hiljada kupaca, koliko je prošle godine iznosila prodaja Arteona, nema sumnje da je Fastback još uvijek vizuelno atraktivniji. Sa redizajnom Arteona predstavljeni su novi branici i prednja LED svjetla sa svjetlosnom lajsnom, koja se proteže od uglova karoserije do Volkswagenovog znaka. Moderniji dizajn sa aktivnim pokazivačima smjera i novom grafikom unaprijedio je i zadnja svjetla. Dah svježine s vana donijeli su i novi dezeni boja, poput metalik crvene nijanse kojom je obojen promotivni model. Vanjski dizajn mijenja se i u skladu sa jednim od tri ponuđena paketa opreme: Arteon, Elegance ili R-Line, a može se unaprijediti i sa novim setovima aluminijumskih naplataka, koji su dostupni u rasponu od 17 do 20-inča.

 

 

 

Enterijer je obogaćen serijskim digitalnim instrumentima koji se projektuju na 11,7-inčnom ekranu visoke rezolucije, te novim komandama klima uređaja, dok je multimedija dobila savremenija rješenja i sadržaje. Ugrađen je i novi multifunkcionalni upravljač, a na sredini instrument panela više nema klasičnog sata. Arteon je dobio i najsavremeniji Travel Assist sistem, koji u radu objedinjuje mnoštvo podsistema, te značajno olakšava upravljanje vozilom i čini vožnju sigurnijom. Vozač ga aktivira pritiskom na taster sa lijeve strane upravljača, nakon čega nadzor okoline vozila preuzimaju kamere i senzori. Travel Assist između ostalog omogućava automatsko održavanje sigurnog razmaka između vozila, te upravlja kočnicom i gasom, koriguje putanju vozila upravljačem i zadržava ga samostalno na sredini saobraćajne trake. Sistem istovremeno očitava saobraćajne znakove i prilagođava brzinu kretanja u skladu sa ograničenjima. U njegove funkcije spadaju i nadzor mrtvog ugla, ali i nadzor prepreka na putu sa mogućnošću automatskog kočenja u slučaju opasnosti. Prodaja redizajniranog modela već je počela na evropskom tržištu po cijeni od 43.000 eura za Fastback, odnosno 44.000 sa Shooting Brake model.

 

 

 

Shooting Brake

 

Sa 124.000 prodatih jedinica Volkswagen Passat bio je prošlogodišnji lider evropske srednje klase. Od ukupnog broja prodatih Passata čak 80% predstavlja karavanski model. Mada je sa Fastback verzijom Arteona 2017. godine tržištu ponudio svoj dizajnerski najuzbudljiviji model, Volkswagen je prošle godine uspio prodati tek dvadesetak hiljada njegovih primjeraka. To je nedovoljno da bi on bio isplativ, zbog čega je uslijedio redizajn, u okviru kojeg je Arteon po uzoru na Passata dobio puno popularniju karavansku verziju. Za razliku od Passata, koji je prije svega omiljeni izbor poslovnih korisnika, Arteon Shooting Brake će svojim dinamičnim dizajnom i luksuznom pojavom pokušati da se nametne porodičnim kupcima koji traže atraktivan automobil, bez odricanja od svakodnevne karavanske praktičnosti. Za sve one koji žele izraženiji sportski dizajn i performanse pripremljena je i dinamičnija R verzija. Uprkos činjenici da Shooting Brake nudi atraktivniji dizajn od Passata, njegove transportne mogućnosti zaslužuju poštovanje sa osnovnom zapreminom 565 i najvećom od 1.632 litra.

 

 

 

Jedan od najvećih noviteta u pogonskoj gami trebao bi biti plug-in hibridni pogon, kojeg čini kombinacija 1,4-litarskog benzinskog četvorocilindraša, elektromotora i baterija od 13,7 kWh. Volkswagen još nije potvrdio tehničke karakteristike ovog pogona, ali jeste po jedan 2.0 dizelski i benzinski motor. Za početak ponude ljubiteljima dizelaša ponuđen je modernizovani 2.0 TDI motor sa 150 KS, dok će poštovaoci benzinaca na raspolaganju imati 2.0 TSI sa 190 KS. Oba motora serijski su kombinovana sa sedmostepenim DSG automatikom. Vremenom se očekuje uvođenje TDI motora sa 200 KS i benzinske verzije sa 280 KS, dok bi sportski Arteon R trebao raspolagati sa 320 KS.

Datum objave: 24/10/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook