Nekada ranije oznake na automobilima govorile su zaista mnogo toga, pa se na osnovu toga moglo znati o kojoj motornoj jedinici se radi. Jedan takav bio je i kratkotrajni SL 73 AMG koji je izašao 1999. godine i opravdavao je svoje ime nudeći 7,3-litarski motor. V12 roadster bio je najsnažniji proizvod iz Affalterbacha pri lansiranju, zahvaljujući snazi od 518 KS i 750 Nm. Premotavajući unaprijed do 2021. godine Mercedes bi mogao vratiti legendarnu oznaku. Trokraka zvijezda je još u februaru 2018. godine zaštitila pravo na 73 oznaku, sa kojom će bar jedan automobil debitovati u narednih nekoliko mjeseci.
Dobivši ,,e“ na kraju, svi 73e modeli dijeliće 4,0-litarski V8 motor sa električnim motorom za koji se vjeruje da će biti pozajmljen od EQC crossovera i EQV kombija. U kombinaciji sa konvencionalnim osmocilindričnim agregatom, modeli oznake 73e oslobodiće prethodno nedostignute nivoe snage i obrtnog momenta. Pominje se da će se modeli bar podudarati sa 805 KS snažnim AMG GT konceptom koji je predstavljen u Ženevi 2017. godine. Prvi model sa 73e oznakom mogao bi biti AMG GT, koji će ponuditi ubrzanje od 0-100 km/h za manje od tri sekunde, a pratiće ga AMG S74e zasnovan na novoj S-Klasi, a očekuje se i istinski nasljednik prvog modela ove oznake – AMG SL73e.
Za kraj, vrijedi spomenuti da je Mercedes prije tri godine zaštitio prava i na ,,G73“ i ,,GLS 73, ali nije poznato za sada da li će veliki terenac i luksuzni SUV dobiti hibridni pogonski sistem snage od preko 800 KS.