Naslovna > Automobili > Škoda > Yeti > Povratak klasici

Novitet – Škoda Yeti

Povratak klasici

Ozbiljnije lice i naličje, osvježeni enterijer i bogatija oprema, trebali bi pomoći Yetiju da se još koju godinu uspješno nosi sa konkurencijom...

Prvi češki SUV je nakon zapaženog četverogodišnjeg staža prošao kroz temeljan redizajn, kako bi se vizuelno uskladio sa ostakom game. U dvoboju sa Škodinim dizajnerima najviše je čini se "stradao" prednji dio, koji je ostao bez prepoznatljive duple svjetlosne grupe. Po mišljenju jednog dijela Škodinih obožavalaca to je mana, jer je baš taj detalj vizuelno izdvajao češki model od konkurencije, a po drugima je to opet odličan potez, jer Yeti sada izgleda puno ozbiljnije i "ozbiljnije"

 

Osim novih prednjih i zadnjih svjetala, češki SUV je po uzoru na bratski Volkswagen Tiguan dobio i dvije različite verzije odbojnika, jednu za standardnu ​​i jednu robustniju za „terensku" verziju. Suštinski je riječ tek o drugačijem vizuelnom pristupu, bez tehničkih razlika u pogonskoj koncepciji ovih automobila. Gabariti su zadržani u dosadašnjim okvirima, sa dužinom od 422.5 i širinom od 179.3 cm, dok je i zapremina prtljažnika ostala 405 litara. Za sada nema informacija o eventualnoj proizvodnji komfornije produžene verzije Yetija, koja bi bila izvedena po uzoru na Nissan Qashqai.

 

Podsjećamo da je polovinom godine na kineskom tržištu uslikan testni model Yetija sa produženim osovinskim razmakom, zbog čega su mnogi pomislili da Škoda radi na njegovom razvoju. Osim vanjskog dizajna, blago je ušminkan i enterijer, sa novim materijalima svježijih dezena, a ugrađen je i novi trokraki upravljač. Pri parkiranju vozačima će sada pomagati pozadinska kamera, dok će im ulazak u automobil i startovanje motora olakšati beskontaktni ključ. Interesantna novost su i aktivna prednja svjetla, čiji rad je sinhronizovan sa okretajima upravljača.

 

 

Svi dosadašnji agregati i dalje će biti na raspolaganju ljubiteljima Yetija, koji tako mogu birati između 1.2, 1.4 i 1.8 TSI agregata raspona snage od 105 do 160 KS, te 1.6 i 2.0 TDI dizelaša u rasponu od 105 do 170 "konja". Kupci će još moći da se dvoume između primarnog prednjeg ili 4x4 pogona, te dva manuelna mjenjača sa pet i šest brzina i dva DSG automatika. 

Datum objave: 14/11/2013
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook