Naslovna > Automobili > Honda > HR-V > Predstavljen HR-V model za evropsko tržište

Honda

Predstavljen HR-V model za evropsko tržište

Model za evropsko tržište biće dostupan za početak samo sa atmosferskim VTEC agregatom zapremine 1,5 litara koji razvija 128 ks i 155 Nm obrtnog momenta. On će biti povezan ili sa šestostepenim manuelnim mjenjačem ili sa CVT transmisijom...

Honda je predstavila restilizovanu verziju modela HR-V koji na evropsko tržište stiže krajem ove godine. Ovaj novitet iz Honde prati dizajn ovog modela namenjenog tržištu u SAD, s tim što su uočljive i neke manje modifikacije na prednjem dijelu, kao što su okrugla svjetla za maglu. U poređenju sa trenutnim modelom, "osvežena" Honda HR-V ima novu, masivnu hromiranu lajsnu koja ukrašava rešetku hladnjaka i redizajnirani prednji branik, sa izmenjenim otvorima za vazduh, kao i farove sa redizajniranim LED pokazivačima pravca. Nešto skuplje varijante ovog modela od sada imaju i LED svjetlosne jedinice i na prednjim i na zadnjem dijelu. Tu su i novi aluminijumski naplatci veličine 17 inča, kao i hromirani završeci izduvnih cijevi. Kupci ovog modela od sada se mogu odlučiti za jednu od osam boja karoserije, među kojima je i nova "Midnight Blue Beam Metallic". Što se tiče unurašnjosti vozila i ona je takođe nešto izmijenjena. Iz kompanije navode da su ugrađena nova sjedišta sa novim dezenima i materijalima presvlaka, koja pružaju bolju podršku i veći komfor na dužim putovanjima. Kabina je takođe opremljena boljom zvučnom izolacijom.

 

 

U zavisnosti od paketa opreme Honda HR-V se po prvi put može naručiti sa elektronskim sistemom "Active Noise Cancellation" koji djelimično poništava uticaj spoljne buke u kabini. Iako je Honda HR-V na američkom tržištu dostupna sa četvorocilindričnim, benzinskim agregatom radne zapremine 1,4 litara koji razvija 141 ks povezanim sa CVT mjenjačem, model za evropsko tržište će biti dostupan, bar za sada, samo sa atmosferskim VTEC agregatom zapremine 1,5 litara koji razvija 128 ks i 155 Nm obrtnog momenta koji može biti povezan ili sa šestostepenim manuelnim mjenjačem ili sa CVT transmisijom. Snaga je ista kao i na trenutnom modelu ali japanski proizvođač tvrdi da je motor sada efikasniji i ekonomičniji. Prosječna potrošnja goriva je, kako navode iz kompanije, 5,3 litara na 100 pređenih kilometara. Kada je opremljena sa manuelnim mjenjačem, Honda HR-V brzinu od 0 do 100 km/h postiže za 10,2 sekunde, dok je opcija sa CVT mjenjačem za 7 desetinki sporija. Dostava prvih modela za evropsko tržište će početi u oktobru, a od proljeća će na ovom modelu biti dostupni i benzinski agregat sa turbo punjačem zapremine 1,5 i dizel agregat radne zapremine 1,6 litara. 

Datum objave: 15/08/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook