Korejski proizvođač je predstavio petu generaciju modela Sportage, čija će prodaja poeti do kraja 2021. godine. Najnoviji Kijin SUV se ističe potpuno novim izgledom i daleko modernijim enterijerom u odnosu na prethodnik, pa se očekuje da postane ozbiljna alternativa evropskim konkurentima. Predstavljena je internacionlna varijanta modela, a evropsko tržište će dobiti posebnu verziju koja će debitovati u septembru. Na eksterijeru se vide tragovi novog dizajnerskog jezika, prvi put predstavljenog na električnom modelu EV6, sa kojim ga vezuju dnevna svjetla u obliku slova C, agresivne linije poklopca motora, izgled D stuba i zadnja svijetla sa LED trakom koja se prostire čitavom širinom vozila. Sportage će prvi put biti dostupan sa dvobojnom karoserijom, a estetiku aokružuju novi aluminijumski naplaci.
Enterijer je takođe potpuno redizajniran, a dominantnu poziciju zauzimaju zakrivljeni ekrani digitalne instrument table i infotainment sistema orijentisani ka vozaču. Iako nisu objavljene njihove detaljne karakteristike, očekuje se da se radi o sistemu koji se nalazi i u novom Tucsonu, a koji se sastoji od sva 10,25-inčna displeja. Pažnja je posvećena i kvalitetu materijala, za koje se tvrdi da su mekši i ugodniji na dodir, dok se u kabini nalazi i veliki broj praktičnih pregrada za odlaganje sitnica. Na centralnoj konzoli su zadržane i fizičke komande infotainmenta, a pored njih se nalazi i shift-by-wire prekidač za odabir stepena prenosa. U Kiji su potvrdili da će se u prodaji naći i sportska X-Line varijanta modela koja će imati blago izmijenjen dizajn eksterijera uz atraktivne sportske opcije u kabini korejskog SUV-a.
Detalji o motorima i pogonu novog Sportagea još uvijek nisu poznati, ali se pretpostavlja da će agregate i veliki broj mehaničkih sklopova dijeliti sa novim Tucsonom. U tom slučaju bi trebao biti dostupne opcije pogona na prednje ili sve točkove, kao i veliki broj elektrifikovanih agregata. Motori u mild hybrid varijanti će biti upareni sa inteligentnom manuelnom transmisijom koja omogućava isključivanje motora u pojedinim trenutcima tokom vožnje zahvaljujući elektronski kontrolisanom kvačilu. U ponudi bi se trebao naći i 1.6-litarski benzinac kombinovan sa malim električnim motorom koji razvija 230 KS i 300 Nm obrtnog momenta, a isti motor u plug-in verziji omogućava električni domet blizu 50 km. Kao opcija za novi model je moguć i sistem poluautonomne vožnje sa mogućnošću ubrzavanja, kočenja i održavanja vozila u traci na kraći period bez potrebe za intervencijom vozača.