Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Predstavljen prvi koncept sa pogonom na vodonik

Renault i HYVIA

Predstavljen prvi koncept sa pogonom na vodonik

HYVIA predstavlja prototip model Renault Master Van H2-TECH, koji ima nulte emisije CO2*, veći domet i kraće vrijeme punjenja, Veliki kombi za prevoz robe sa teretnim prostorom zapremine 12 m3 i dometom do 500 km u prodaju stiže 2022, a biće opremljen gorivnom ćelijom snage 30 kW, čije bi sastavljanje u Francuskoj trebalo da počne do kraja godine...

HYVIA  takođe predstavlja prototip stanice za snabdjevanjem vodonikom, kako bi kupcima ponudila praktično rješenje punjenja vodonikom u područjima u kojima je infrastruktura takvih punionica još u povojima. Brzo punjenje kao i jednostavna i sigurna upotreba, a sastavljanje gorivnih ćelija u Francuskoj do kraja godine. Ovi prototipi su uvertira u jedinstven i sveobuhvatan ekosistem HYVIA koji uključuje proizvodnju i distribuciju zelenog vodonika kao i ponudu lakih komercijalnih vozila sa pogonom na vodonik. „Ponosan sam što ćemo predstaviti svoje prve prototipe sa pogonom na vodonik.

 

 

 

 

 

HYVIA je u potpunosti predana stvaranju prilagođenih rešenja mobilnosti uz koje kupci sa lakoćom odgovaraju na izazove mobilnosti zasnovane na vodoniku. Svoj ekosistem nameravamo da proširimo na sva područja i poslovne flote kako bismo osigurali ugljenično neutralnu mobilnost. HYVIA nezaustavljivo napreduje, pri čemu znalački spaja prednosti i veštine dva predvodnika: Renault Grupe i kompanije Plug Power.” Rekao je David Holderbach, direktor kompanije HYVIA. Master Van H2-TECH ne ispušta emisije ugljenika*, ima veći domet i brže se puni.  Ovaj veliki kombi za prevoz robe i paketa ima zapreminu teretnog prostora od 12 m3 i domet do 500 km, a u prodaju stiže 2022. Ispunjavaće potrebe poduzeća, velikih kupaca, flota i lokalnih zajednica. Mobilnost zasnovana na vodoniku danas je od posebne važnosti za laka komercijalna vozila jer pomaže da se poveća domet pri većem opterećenju i intenzivnijoj upotrebi. Master Van H2-TECH je opremljen gorivnom ćelijom snage 30 kW, baterijom kapaciteta 33 kWh i rezervoarima sa ukupno 6 kg vodonika (četiri rezervoara zapremine 1,5 kg). Proizvedeno u Francuskoj: Master Van proizvodi se u fabrici Batilly u Francuskoj. Ugradnju električnih rješenja i rešenja zasnovanih na vodoniku sprovodi PVI, filijala Renault Grupe u Gretz-Armainvilliersu.  Električni motor proizvodi se u fabrici Cléon.  Sastavljanje gorivnih ćelija u fabrici u Flinsu trebalo bi da započne do kraja ove godine. Rezervoare vodonika dobavljaće francuska kompanija Faurecia. Stanica za snabdjevanje vodonikom kompanije HYVIA omogućava punjenje za samo pet minuta. Sam postupak punjenja je jednostavan kao i punjenje vozila sa termičkim motorom pa će vozači više vremena provoditi u vožnji.  Snabdevanje same punionice i punjenje vozila su krajnje jednostavni: vodonik se dobija elektrolizom vode direktno na lokaciji ili se isporučuje u cisternama. Sistem komprimuje vodonik kako bi ga uskladištio pre utakanja u vozilo. Sigurnost nam je na prvom mestu: naši sistemi ispunjavaju sve propise i u skladu su sa preporučenim praksama. Stanica za snabdjevanjem vodonikom kompanije HYVIA biće dostupne za kupovinu, zakup ili najam. Proizvodiće se u fabrici u Flinsu u Francuskoj. Spomenuti prototipi su uvertira u jedinstven i sveobuhvatan ekosistem HYVIA koji uključuje proizvodnju zelenog vodonika (elektrolizom) i njegovu distribuciju (uz pomoć stanica za snabdevanje), kao i ponudu lakih komercijalnih vozila sa pogonom na vodonik (kombi, šasija sa kabinom i gradski minibus) kojima se proširuje ponuda baterijskih električnih vozila. Master Chassis Cab H2-TECH: veliki kombi sa još više teretnog prostora (19 m3) i dometom od oko 250 km. Master Citybus H2-TECH: gradski minibus idealan za preduzeća, lokalne uprave i prevoznike kojima treba vozilo za prevoz do 15 putnika, sadometom od otprilike 300 km.

 

Datum objave: 18/10/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook