Naslovna > Automobili > Peugeot > 208 > Predstavljen redizajn najprodavanijeg automobila u Evropi

Peugeot 208

Predstavljen redizajn najprodavanijeg automobila u Evropi

Prodaja osvježenog Peugeota 208 počinje u novembru. Od lansiranja ove generacije krajem 2019. godine prodato je gotovo milion primjeraka...Prodaja osvježenog Peugeota 208 počinje u novembru. Od lansiranja ove generacije krajem 2019. godine prodato je gotovo milion primjeraka...

Nakon što je proglašen najprodavanijim automobilom u Evropi 2022. godine, Peugeot 208 je  skinuo legendarni Volkswagen Golf sa trona i postao najpopularniji model i na domaćem tržištu. Da bi održao snažan prodajni zamah, Peugeot je osvježio subkompaktni model za 2024. godinu. Fotografije u galeriji zapravo prikazuju potpuno električni E-208, ali verzija sa benzinskim motorom je dobila ista poboljšanja spoljašnjosti i enterijera. Prije nekoliko mjeseci smo vidjeli promjene koje je doživio osvježeni model 2008, a sada je i supermini dobio Peugeotov novi logo. Motiv tri kandže je naglašen u flagship GT paketu opreme, gdje se poznati svjetlosni potpis nastavlja u punim LED prednjim svjetlima, stvarajući vizuelnu vezu sa vertikalnim linijama branika. Rešetka hladnjaka ima nešto drugačiji uzorak i dolazi sa detaljima u boji karoserije kako bi se bolje "uklopila" u branik.

 

 

 


Novo lice Peugeota je prvi put predstavljeno s dolaskom trkaćeg automobila 9x8 Endurance, prije nego što su redizajnirani sedan i karavan modela 508 postali prvi putnički automobili koji su usvojili ovu redizajniranu prednju masku. Peugeot je pripremio nove dvobojne 16 i 17-inčne felne sa novim logotipom. Logotip je sada u boji Basalt siva, dok je slovo "E" kod potpuno električnog modela obojeno plavom i belom bojom. Unutrašnjost automobila je uglavnom ostala ista, što nije loše jer je 208 već imao jedan od najmodernijih enterijera u svojoj klasi, zahvaljujući i-Cockpitu. Svi nivoi opreme sada uključuju 10-inčni ekran osjetljiv na dodir, dok digitalna instrument tabla iste veličine ima novi dizajn, uključujući 3D efekat kod GT modela. Osnovni Active paket i dalje ima analognu instrument tablu i 3,5-inčni displej.

 


Druga poboljšanja uključuju novo ambijentalno osvjetljenje u modelu 208 GT, dok su verzije sa 6-stepenim manuelnim mjenjačem dobile redizajniranu ručicu mjenjača. Verzije sa automatskim mjenjačem zadržale su prethodni selektor brzine koji je prisutan od početka 2022. godine. Upravljač je takođe unaprijeđen sa novim logotipom, a opciono su dostupne kožne presvlake za GT model, koji takođe ima detalje u Adamsit zelenoj boji na naslonima za ruke i na armaturnoj tabli. Promjene u unutrašnjosti uključuju dodatne USB portove, pri čemu modeli Allure i GT imaju tri USB-C porta - dva naprijed i jedan pozadi, kao i USB-A port na zadnjem dijelu. Facelift takođe uključuje snažniji bežični punjač (od 5 do 15W), koji je standardan u GT modelu i opcionalan za Allure.

 


Osnovni model Peugeota 208 koristi 1,2-litarski trocilindrični motor koji razvija 75 KS i uparen je sa petostepenim manuelnim mjenjačem. Snaga se prenosi na prednje točkove. Snažnija verzija motora dostupna je sa 100 KS i uparena je sa 6-stepenim manuelnim mjenjačem. Za modele 208 sa blagim hibridnim pogonom, koji razvijaju 100 ili 138 KS, dostupan je 6-stepeni automatski mjenjač sa duplim kvačilom. Električni model e-208 pokreće električni motor snage 156 KS. Motor se napaja baterijom kapaciteta 51 kWh, što omogućava domet od 400 kilometara. Podržano je punjenje snage do 100 kW, što omogućava da se baterija napuni od 20 do 80 posto kapaciteta za manje od 25 minuta. U slučaju punjenja snage 7,6 kW, proces traje 4 sata i 40 minuta. Za sporije punjenje snage 3,2 kW, potrebno je 11 sati i 10 minuta.

Datum objave: 08/07/2023
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook