Naslovna > Automobili > Opel > Astra > Predstavljena Astra sedan
FOTO GALERIJA (4)

Opel

Predstavljena Astra sedan

Dugo očekivana Opel Astra sedan ugledala je svjetlo dana kao četvra izvedba popularnog opelovog modela, nakon hatcbacka, Sports Tourera i GTC Coupe-a

Opel Astra sedan je četvrta i vjerovatno posljednja izvedba Astre. Do sada smo ovaj model vidjeli kao hatcback, Sports Tourer i GTC coupe pa je sedan bio logičan slijed. Istina, ostaje još da dočekamo convertible izvedbu, no ona će imati novo ime, kao što je slučaj sa Golfom i njegovom kabrio izvedbom Eos.

 

Nova Astra sedan nas svojim nastupom  ne iznenađuje, jer dosta zajedničkog ima sa Buick Veranom i njegovim kinskim blizancem  Excelle GT. No, to ne znači da promjena u odnosu na ove modele nema, samo one su limitirane na prednji i zadnji dio vozila čineći ovaj model tipičnom Astrom.  U odnosu na hatcback izvedbu, Astra sedan je duža za 239 mm i ima ukupnu dužinu od 4,658mm long, široka je  1,814mm i visoka 1,476mm. Zanimljivo je da sedan ima isti međuosovinski razmak kao hatcback od  2,685 mm. Dodatni milimetri u dužini najviše se osjete u prtljažniku koji je u odnosu na hatcback veći za 90 litara i nudi ukupno 460 litara prostora.

 

Ako se sjedišta djeljiva u omjeru 60:40 spuste prtljažnik se povećava do maksimalnih 1.010 litara.  Prodaja ovog modela se očekuje početkom ljeta a nudit će se čak sedam različitih agregata: četiri benzinska (od 74 kW/100 ks do 132 kW/180 ks), od kojih se tri mogu kombinovati sa automatik mjenjačem sa šest brzina i tri dizel motora (70 kW/95 ks do 96 kW/130ks). Dva ultra-efikasna Astra 1.7 CDTI ecoFLEX modela sa kreni/stani sistemom i tehnologijom kontinuiranog poboljšanja efikasnosti kombinuju moćne realizacije snage od 81 kW/110 ks ili 96 kW/130 ks sa ciframa potrošnje dizela od čak 3.7 litara na 100 km. Ovo je jednako 99 g/km emisije CO2. Uz ovu široku ponudu pogonskog sklopa, početkom sledeće godine, Astra sa četvoro vrata biće dodatno unapređena nakon lansiranja Opelove visoko-efikasne i usavršene generacije SIDI ECOTEC benzinskih motora sa četiri cilindra, zapremine od 1.6 litra, turbo punjenjem i direktnim ubrizgavanjem pri paljenju pomoću svjećica.

 


Nova Astra sedan kreirana je nanačin da zadovolji ukuse različitih vozača te da vožnju učini prilagodljivom svakom od njih. Napredni farovi (AFL+) sa bi-xenonskim prednjim svjetlima su nosilac sofisticiranih funkcija svjetala kao što su: varijabilna distribucija svjetala, zakrivljena svjetla i dobra osvetljenost što sve zajedno bitno pomaže povećanju aktivne bezbjednosti. Adaptirajuća FlexRide šasija automatski prilagođava damping dominantnim uslovima na putu i daje vozaču mogućnost izbora između tri različita modula – standardnog modula, modula podređenog udobnosti pri dugoj vožnji i sportskog modula. Visoko-ergonomska sjedišta preporučena od AGR (Aktion Gesunder Rucken e.V - Akcija za zdrava leđa) prijaju leđima i dostupna su za vozača i suvozača. Uz to, tu je i nekoliko informativno-zabavnih sistema koji čine vožnju još opuštenijom i bezbjednijom. Vrhunske karakteristike Navi 900 sistema uključuju putne mreže više od  30 gradova Europe i digitalnog vodiča sačuvanog na SD kartici.

 

Automobil će zvanično biti predstavljen na Sajmu automobila u Moskvi 2012. godine (29. avgusta – 09. septembra).

Datum objave: 07/06/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook