Naslovna > Automobili > Mercedes-Benz > S Klasa > Predstavljena najsnažnija S-klasa ikada

Mercedes-AMG S 63 E Performance

Predstavljena najsnažnija S-klasa ikada

S 63 E Performance i dalje izgleda kao S-Klasa, osim nešto agresivnije. Rešetka ima niz vertikalnih lamela a AMG amblem je u mješavini hroma i crne boje...

Mercedes-AMG S 63 E Performance stiže kao najnovija plug-in hibridna sportska limuzina njemačkog brenda. Srce S 63 E Performance-a je 4,0-litarski bi-turbo V8 i elektromotor na zadnjoj osovini, čija je ukupna snaga 802 KS i 1.430 Nm što ga čini najsnažnijom S-klasom ikada, kojoj za sprint od 0 do 100 km/h treba 3,2 sekunde. U Sjedinjenim Američkim Državama, AMG Driver's Package je standardna karakteristika koja omogućava maksimalnu brzinu od 290 km/h, dok u Evropi spada u dodatne opcije, pa automobil bez paketa ide do 250 km/h. Sam po sebi, bi-turbo V8 postiže maksimum od 612 KS od 5.500 do 6.500 o/min, dok je maksimalni obrtni moment od 900 Nm dostupan između 2.500 i 4.500 o/min.

 

 

 


Električni motor ima kontinuiranu snagu od 95 KS, dok je maksimalni obrtni moment je 320 Nm. Za njega postoji dvostepeni mjenjač koji prelazi u drugu brzinu pri brzini od oko 140 km/h. Baterija od 13,1 kilovat časa obezbjeđuje napajanje motora, a namontirana je nazad iznad zadnje osovine. Mercedes ne navodi domet samo za EV, ali kaže da tuning daje prednost brzoj isporuci snage, a ne dugim razdaljinama vožnje na električni pogon. Pakovanje sadrži 3,7 kW AC punjač.

 

 

 

Pogon za dio pogona sa motorom s unutrašnjim sagorijevanjem sastoji se od devetostepenog automatika koji šalje snagu sistemu sa pogonom na sve točkove.  S 63 E Performance se vozi na prilagodljivom vazdušnom vješanju koje ima mogućnost spuštanja limuzine za 1,02 centimetra  pri brzinama iznad 121 km/h. Takođe ima aktivnu stabilizaciju koja smanjuje naginjanje karoserije u krivinama.

 

 

 

 

AMG učvršćuje strukturu sportske limuzine dodavanjem aluminijumskog stabilizatora ispod V8 i poprečnog nosača za tačke montaže vješanja. Dijagonalni, aluminijumski podupirači pozadi imaju istu funkciju. Dužnosti kočenja dolaze zahvaljujući diskovima od 15,7 inča sa čeljustima sa šest klipova naprijed i rotorima od 15 inča sa stoperima s jednim klipom nazad. Keramičko-kompozitni komadi su opciona nadogradnja.

Datum objave: 06/12/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook