Na većini tržišta životni vijek jednog automobila je između šest i osam godina. Negdje u sredini tog perioda, model doživi redizajn, te ga nakon toga mjenja nova generacija. No, Kina je izuzetak od svega pa i od ovog pravila, pa je Volkswagen Santana u Kini živio čitavih trideset godina.
Santana je predstavljena davne 1982. godine i tada je bila izgrađena na drugoj generaciji Passata B2. Od tada pa do danas, u trideset godina egzistiranja, Santana je prodata u više od četiri miliona primjeraka, što je čini jednim od najprodavanijim modela na kineskom tržištu. U ponedjeljak je u Wolfsburgu, u tvornici gdje je razvijena prva generacija, predstavljena nova generacija, namjenjena isključivo kineskom tržitšu, koja će se proizvoditi u Shangaju. Dizajn nove Santane ne oduševljava i kockasta karoserija neće osvojiti neke dizajnerske nagrade, no automobil u sebi nosi prepoznatljive VW detalje kao što je jedinstvena prednja maska. Unutrašnjost u automobilu obiluje prostorom, s obzirom na međuosovinski razmak od 2.603 mm. Veličina prtljažnika je 480 litara. Santana ima sve elemente modernog automobila i raspolaže sa klimom, električnim panorama krovom, kožnim navlakama, aluminijumskim naplacima te sigurnosnim sistemima kao što su ESP, zračni jastuci i zavjese i sl. Ovaj model će se nuditi sa dva benzinska agregata sa četiri cilindra. Prvi je 1.4-litarski benzinac sa 90 KS za kojeg iz VW-a tvrde da troši 5.9 litara, dok je drugi agregat 1.6 litarski sa 110 KS i prosječnom potrošnjom od 6 litara