Porsche je službeno predstavio električnu verziju svog najprodavanijeg modela - Macana u dvije varijante - Macan 4 koji razvija 402 KS i Macan Turbo koji isporučuje 630 KS. Druga generacija Macana bazirana je na Premium Platform Electric platformi, razvijenoj u saradnji s kompanijom Audi. Ova platforma koristi 800-voltnu električnu arhitekturu i biće osnova za nadolazeće električne modele Audija A6 i Q6, te vjerovatno potpuno električni Porsche Cayenne. Baterija koristi litijum-nikl-mangan-kobalt ćelije poredane u 12 modula, a njen ukupni kapacitet iznosi 95 kWh. Porsche je prvi proizvođač koji je proizveo električni automobil koristeći 800-voltnu arhitekturu, a to je bio Taycan. Ona omogućava smanjenje upotrebe bakra, kao i veću brzinu punjenja. Korištenjem 800-voltnog DC punjača, baterija Macana će se puniti snagom do 270 kW. Ako se priključi na 400-voltni punjač, baterija se dijeli na pola te se puni paralelno, što značajno skraćuje vrijeme punjenja.
Macan 4 i Macan Turbo koriste sinhronizovane motore s trajnim magnetima na svakoj osovini, pri čemu je zadnji motor rotiran za 180 stepeni kako bi se postigla ravnoteža težine prema zadnjem dijelu vozila. Macan 4 motori razvijaju 402 KS i 644 Nm obrtnog momenta, dok Macan Turbo isporučuje impresivnih 630 KS i 1.130 Nm. Važno je napomenuti da se sve ove brojke odnose na vrijeme ograničenog "overboosta", dostupnog tokom određenog vremena i kada se koristi Launch Control. U pogledu ubrzanja, Macan 4 može postići od 0 do 100 km/h za 5,2 sekunde s maksimalnom brzinom od 220 km/h, dok Macan Turbo postiže ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,3 sekunde prije nego što dostigne ograničenje od 260 km/h. Osim toga, stražnji motor je zamijenio dvobrzinski mjenjač koji se koristi u Taycanu, što je pomoglo u smanjenju težine i gubitaka u pogonu, pridonoseći ukupnoj efikasnosti vozila.
Novost za Macan je opcionalni sistem upravljanja zadnjim točkovima, koji ih može okrenuti do pet stepeni. Ova funkcionalnost pomaže u manevrisanju vozilom pri nižim brzinama, dok pomak zadnjih točkova u fazu s prednjima ima efekt virtuelnog produženja međuosovinskog razmaka pri većim brzinama, što poboljšava stabilnost vozila. Što se dizajna tiče, električni Macan zadržava tipičan Porsche izgled, što znači da je riječ o evoluciji, a ne revoluciji. Iako održava prepoznatljiv oblik i kupe proporcije, novost su prednja dnevna svjetla u stilu Taycana, spuštanje prednjih svjetala niže niz branik i odsustvo konvencionalne haube, umjesto koje je tu niža linija i manja ostava za kablove punjenja. Koeficijent otpora vazduha iznosi 0.25, zahvaljujući upotrebi aktivnih aerodinamičkih elemenata, uključujući spojler koji se može aktivirati, krilca na prednjoj masci i paneli podvozja. Međuosovinsko rastojanje je povećano za devet centimetara u odnosu na prethodni Macan, s ukupnom dužinom od 4,78 metara, širinom od 1,93 metra i visinom od 1,62 metra.
Unutrašnjost nalikuje onoj koju imaju drugi modeli Porschea, uključujući Taycan, osvježeni Cayenne i novu Panameru treće generacije. Potpuno digitalni instrument klaster ima zakrivljeni ekran, dok se u sredini nalazi široki ekran najnovije verzije Porscheovog infotainment sistema. Ovaj sistem prati savremene tehnologije i podržava popularne aplikacije poput Spotifyja i YouTubea. Opciono se može dobiti ekran za suvozača, kao i prošireni stvarnost (AR) head-up displej. Porsche ističe poboljšano planiranje ruta na ugrađenom navigacijskom sistemu, koji takođe prikazuje stajališta za punjenje. Entuzijasti će cijeniti fizičke kontrole klima uređaja i glasnoće zvuka smještene na centralnoj konzoli.
Što se tiče cijena, Macan 4 košta 83.993 evra u Njemačkoj, dok je za Macan Turbo potrebno izdvojiti minimalno 114.576 evra. Cijena je značajno viša u poređenju s trenutnim modelom koji se može nabaviti za 69.895 evra. No, Macan 4 nudi 402 KS, što predstavlja značajan porast snage u odnosu na osnovni model s 2,0-litarskim turbopunjenim motorom koji isporučuje 261 KS.