Naslovna > Automobili > Mercedes-Benz > GLC > Predstavljene najsnažnije verzije popularnih SUV-ova

Mercedes-AMG GLC 43 i GLC 63 S

Predstavljene najsnažnije verzije popularnih SUV-ova

GLC 43 sada je opremljen sistemom upravljanja na zadnjoj osovini i standardnim vazdušnim vješanjem sa prilagodljivim amortizerima, koji su dio AMG Ride Control sistema. Impresivno, za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebno mu je samo 4,8 sekundi...

Nakon premijere Mercedes-Benz GLC i GLC Coupe modela, njemački proizvođač je ponosno predstavio AMG verzije ovih SUV-ova. Riječ je o modelima Mercedes-AMG GLC 43 i GLC 63 S E Performance, koji su najmoćnije verzije GLC modela do sada. GLC 43 ostaje osnovni AMG model u ovoj liniji i pokreće ga snažan 2,0-litarski turbopunjeni motor s integrisanim starter-generatorom, čime razvija impozantnih 416 KS. Na nižim brzinama, putem starter-generatora, dostupno je dodatnih 13 KS za veću snagu pri manjim brzinama. Blagi hibridni pogon je uparen s brzim devetostepenim mjenjačem i 4Matic pogonom na sve četiri točka. Ovaj model, kao i drugi AMG modeli poput E63, koristi takozvani Speedshift MCT mjenjač s mokrim kvačilom, koje zamjenjuje pretvarač obrtnog momenta. Ovo kvačilo osigurava uglađeniji rad pri niskim brzinama, dok omogućava bolji odziv pri punom gasu.

 

 

 


GLC 63 S E Performance je opremljen 2,0-litarskim četverocilindarskim motorom s turbopunjačem, koji je uparen s nazad montiranim električnim motorom. Ova impresivna kombinacija pruža izvanrednih 671 KS i čak 1.020 Nm obrtnog momenta. Turbopunjeni motor pojedinačno razvija 469 KS i 543 Nm, čineći ga time najsnažnijim četverocilindarskim motorom na svijetu. S druge strane, električni motor doprinosi sa 201 KS, a zahvaljujući ovom snažnom pogonu, GLC 63 S E Performance ubrzava od 0 do 100 km/h za samo oko 3,5 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 275 km/h. Slično kao i GLC 43, i GLC 63 koristi isti devetostepeni mjenjač i standardni 4Matic pogon na sva četiri točka. Međutim, kod modela GLC 63, 4Matic+ sistem je potpuno varijabilan, što znači da omogućava slanje svih raspoložive snage na zadnje točkove, što dodatno poboljšava performanse i dinamičnost ovog izuzetnog SUV-a.

 

 


Vizuelne razlike između standardnih i AMG modela GLC-a su vrlo uočljive. Najveća razlika je jedinstvena rešetka hladnjaka koja ima vertikalne letvice i čini prepoznatljivu karakteristiku AMG modela. Takođe, usisnici zraka na prednjem dijelu su veći i ukrašeni dodatnim hromiranim elementima, što daje sportski i agresivniji izgled. Na zadnjem dijelu, GLC 43 ima dva završetka izduvnih cijevi, dok model GLC 63 ima trapezoidnog oblika, što dodatno ističe razlike u performansama između ova dva modela. Unutrašnjost takođe ima značajna poboljšanja - standardna MB-tex i mikrofiber kabina su dostupni, a kao opcija, kupci mogu izabrati luksuznu Nappa kožu s AMG logom na naslonima za glavu. Osim toga, tu su i Performance sjedišta koja su dostupna za dodatno unapređenje sportskog osjećaja i podrške tokom vožnje.

 


MBUX sistem, koji se koristi u osnovnom GLC modelu, takođe se nalazi i u AMG verzijama, ali sa specijalnim AMG detaljima. To uključuje unikatne AMG grafike na instrument tabli, centralnom ekranu i, ako je izabran kao opcija, na head-up displeju. Osim toga, AMG Track Pace je integrisan u infotainment sistem, omogućavajući vozačima da prate podatke kada žele iskoristiti punu snagu svojih SUV-ova na stazi. Prvi model koji će se pojaviti u prodaji je Mercedes-AMG GLC 43, dok će zatim stići i model GLC 63 S E Performance za 2025. godinu. Trenutno, cijene ovih modela još nisu objavljene, ali će biti dostupne uskoro.

Datum objave: 20/07/2023
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook