Prije nešto više od godinu dana Volkswagen je pokazao prvu najavu nove generacije Amaroka. Tada je odgovarao više konceptnoj dizajnerskoj skici, nego produkcijskom modelu, jer je imao prevelike točkove, a nije imao kvake na vratima. Bilo je još nekoliko preuveličanih dizajnerskih detalja, ali sa novim teaserom Volkswagen približava pick-upa stvarnosti. Dok je originalna najava ilustrovala Amaroka sa samo dvoje vrata, najnoviji pogled na sljedeće generaciju prikazuje dvostruku kabinu. Osim što je dobio zadnja vrata, kamion je opremljen i krovnim nosačima, LED rasvjetom i roll barom. VW je takođe prilagodio prednji branik čineći svjetla za maglu vidljivijim nego ranije, dok je srebrna ploča u obliku slova X ustupila mjesto manje impozantnom dizajnu.
Narandžasti akcenti su i dalje tu, kao i četvrtasti lukovi točkova i srebrni retrovizori, na kojima su integrisani pokazivači pravca, što dodatno sugeriše da se kamion bliži serijskom izdanju. Ljubitelji Amaroka mogu na neki način da zahvale Fordu i Rangerovoj platformi, jer bi VW vjerovatno ukinuo Amaroka nakon prve generacije. Novi Amarok će dakle biti usko povezan sa sljedećim Rangerom, ali Njemci obećavaju u potpunosti VW dizajn, što je već primjetno na skici. Pored toga, posebno zanimljivim se čini i pretpostavke da VW radi i na izradi ekvivalenta Ranger Raptoru, vjerovatno pod nazivom Amarok R, kako bi se pridružio paleti visoko performansnih modela kao što su Golf R, Tiguan R, Arteon R i Touareg R.
Podsjećanja radi, druga generacija Amaroka biće lansirana 2022. godine nakon ulaska u Fordovu fabriku Silverton u Južnoj Africi, gdje će takođe biti sastavljen novi Ranger. Da bi sve bilo spremno za oba vozila, Ford je najavio plan prema kojem će uložiti više od milijardu dolara u svoje južnoafričke proizvodne operacije radi otvaranja novih radnih mjesta i proširenja proizvodnih kapaciteta. To su neophodne investicije jer će se Ranger i Amarok izvoziti u više od 100 zemalja svijeta.