Koliko puta ste se vozili pored prikolice kamiona i osjetili ljuljane automobila u kojem ste ? To „ljuljanje“ izaziva vazduh kojeg razbija prikolica. Zamislite koliko otpora vazduha stvori jedna prikolica. Teško je naći rješenje kojim bi se taj otpor povećao, pa s razlogom možemo reći da prostora za razvoj aerodinamike prikolica i te kako ima. Mercedes je odavno na tom putu i stotine sati u vazdušnim tunelima rezultirali su dizajnom prikolice koju vidite na slici.
U dizajnu ove prikolice sve je podređeno što lakšem strujanju zraka a samim tim i otporu. Prikolica ima prednje odbojnike koji se „pretvaraju“ u bočne panele preko kojih vazduh treba da lakše klizi. U tu svrhu tu je i zadnji difuzor koji „sužava“ zadnji kraj. Sve to doprinosi manjem otporu zraka od 18 %. Ako uzmemo u obzir činjenicu da prosječan kamion godišnje prevali put od 150 000 km, onda se ovaj otpor vazduha od 18 % pretvori u uštedu od 2000 litara dizela (u slučaju ove prikolice uparene s novim Actrosom). Jedini problem za ovu prikolicu može predstavljati slovo zakona, jer je ona duža za pola metra od najduže dozvoljene.