Na štandu Bugattija u Ženevi izložen je i prvi Veyron koji je sišao sa fabričke trake a imao je 8.0 litarski W16 motor sa 1001 ks. Ubrzo nakon njega pojavio se model sa otvorenim krovom, a 2010. godine lansiran je Veyron Super Sport sa čak 1.200 ks i 1.500 Nm. Nakon dvije godine, 2012, predstavljen je Roadster Grand Sport Vitesse a upravo je ovom verzijom okonča i era Bugattija Veyron.
Grupacija Volkswagen, koja je vlasnik marke Bugatti, zbog velikih troškova razvoja i proizvodnje bila je svesna da će imati gubitke na svakom isporučenom primerku. Vrtoglava cijena Veyrona koja iznosi oko 2 miliona dolara ipak nije bila dovoljna da poklopi troškove proizvodnje pa je tako prema procjenama stručnjaka Volkswagen gubio oko 5,2 miliona dolara po jednom automobilu. Kako bi pokazao svoju tehnološku moć Volkswagen je odluči da kupcima ponudi hiperautomobil po znatno nižoj cijeni od proizvodne. Na europsko tržište je isporučena polovina od 450 ukupno proizvedenih jedinca.