Naslovna > Automobili > Audi > S3 > Prve fotografije još snažnijeg kompakta

Audi S3

Prve fotografije još snažnijeg kompakta

Iako S3 nema poseban mod za driftanje, novi hardver bi trebalo da poboljša performanse prilikom agresivnog ulaska u krivinu, čineći vožnju još boljom...

Prošlo je gotovo četiri godine od kada je Audi predstavio trenutnu generaciju modela S3, a sada je došlo vrijeme za osvježenje. Audi je objavio prve fotografije i detalje ovog kompaktnog modela visokih performansi, koje prikazuju hatchback i sedan verzije karoserije pokrivene karakterističnom Audi Sport bojom. Ono što je posebno intrigantno jeste da dolazi sa znatnim mehaničkim promjenama, iako je samo redizajnirani model. Što se tiče izgleda, tu su novi prednji branik, redizajnirana rešetka hladnjaka i premješteni logo, a S3 sada ima i drugačija prednja svjetla. Nazad, takođe ima novi branik s uglastim reflektorima smještenim u otvor koji podsjeća na ventilacijski otvor. Tu su i nova svjetla, a S3 dolazi s agresivnijim difuzorom i Akrapovič izduvnim sistemom.

 

 

 


U srcu "novog" modela S3 nalazi se poboljšana i snažnija verzija dobro poznatog 2,0-litarskog četverocilindarskog TFSI turbobenzinskog motora, koji sada isporučuje 333 KS i 420 Nm obrtnog momenta, što predstavlja povećanje od 23 KS i 20 Nm u odnosu na prethodnu verziju. Zahvaljujući dodatnom obrtnom momentu, S3 ubrzava od 0 do 100 km/h za 4,7 sekundi i postiže maksimalnu elektronski ograničenu brzinu od 250 km/h. Motor je uparen s takođe poboljšanim sedmostepenim S tronic mjenjačem, koji ima bolju reakciju. Vrijeme potrebno za promjenu stepena prenosa pri punom opterećenju sada je "prepolovljeno" u odnosu na prethodnu verziju. Važan novitet je i zadnji diferencijal obrtnog momenta, koji je preuzet iz modela RS3.

 


Vozači će vjerovatno osjećati veću sigurnost za upravljačem zahvaljujući poboljšanom prijanjanju koje je postignuto optimalnom distribucijom obrtnog momenta između dva zadnja točka. Uz veću snagu dolaze i moćnije kočnice, pa je Audi za obnovljeni S3 ugradio veće kočnice na prednjoj osovini. To su 18-inčni čelični diskovi prečnika 357 mm, koji su deblji za 4 mm. Na prednjim diskovima su nova kočiona kliješta s dva klipa, kao i veće disk pločice koje imaju veću površinu trenja. Audi je sarađivao s Falkenom na novom setu guma dimenzija 235/35, koje su montirane na 19-inčne naplatke.

Datum objave: 14/02/2024
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook