Naslovna > Automobili > Dodge > Charger > Prvi električni „muscle“ automobil je stigao i treba da se dokaže

Dodge Charger Daytona EV

Prvi električni „muscle“ automobil je stigao i treba da se dokaže

Ovo je prvo vozilo koje se vozi na Stellantis-ovoj STLA Large platformi, i sa svim EV komponentama priključenim, Dodge tvrdi da Charger Daytona ima skoro 50/50 raspodjelu težine...

Naredna generacija Dodge Charger-a je tu, i glasine su bile istinite - električni i benzinski Charger-i će koegzistirati u budućnosti. Električni modeli su svi Charger Daytona, dok benzinski Charger-i dobijaju oznaku "Sixpack". Ono što Dodge želi je da kupci ne vide električne ili benzinske automobile ovdje jer u očima izvršnog direktora Dodge-a Tima Kuniskisa, novi Charger je muscle automobil bez obzira na to kako proizvodi snagu. Kada proizvodnja Dodge Charger Daytona počne ove godine, najslabija verzija će imati do 496 konjskih snaga. Postoji i verzija sa 670 KS, pri čemu svaka šalje snagu na sva četiri točka. Benzinski Charger je takođe AWD, ulazeći u proizvodnju sljedeće godine sa 420 ks ili 550 ks. Prilikom lansiranja, najbrži Charger Daytona dostizaće 100 km/h za 3,3 sekunde i prolazi četvrt 402 m za 11,5 sekundi. Dodge Charger Daytona stiže u dva nivoa opreme: R/T i Scat Pack, a oba imaju arhitekturu od 400 volti i dijele isti dvojni motor, pokretan baterijskim paketom od 100,5 kilovatčasova sa stopom pražnjenja od 550 kilovata. R/T je osnovna verzija, dok Scat Pack trenutno služi kao najbolji u rangu.

 

 

 


Dodge takođe navodi da novi Daytona teži 2648 kg, čime se čini da je stari Charger pozitivno lak u poređenju. Da bi pomogao u upravljanju težinom, Dodge daje Daytoni najveći paket pneumatika ikada ponuđen na fabričkom Charger-u. Scat Pack nivoi opreme sa Track paketom dobijaju 20-inčne točkove koji nose gume serije 305/35 napred i 325 pozadi. Ispred tih prednjih točkova su Brembo kočnice od 16 inča sa šestoklipnim čeljustima. Svi Charger Daytona modeli takođe imaju mehanički ograničen diferencijal u zadnjem električnom pogonskom modulu (EDM). Na prednjem delu, EDM ima spoj točka napravljen da poboljša domet i efikasnost. Dodge kaže da R/T ima domet od 510 km, dok Scat Pack i njegova dodatna snaga upravljaju 418 km između punjenja. Punjenje na brzom punjaču od 350 kW može dopuniti domet od 20 do 80 procenata za približno 27 minuta.

 


Charger Daytona vozi na multi-link prednjem vješanju sa nezavisnim zadnjim setupom. Opciono su dostupni adaptivni amortizeri sa dualnim ventilom poluaktivnog oslanjanja na Scat Pack-u sa Track paketom, i u ovom slučaju, staza ne znači samo trkačke staze. Novi sistem pripreme za trku dizajniran je da bateriji pruži hladniju startnu temperaturu, omogućavajući vozačima da pređu više krugova prije nego što se pojave problemi sa zagrijavanjem. Postoji malo drugačiji sistem pripreme za „402 m trkače“, a možete čak uključiti i line lock da zagrijete zadnje gume prije lansiranja, a možete odbaciti sve to i proklizati sa Donut ili Drift režimom. Evo gde dolaze određeni uslovi. Charger Daytona Scat Pack se lansira sa 670 vrhunskih ks i 627 funti-stope obrtnog momenta, dok R/T ima 496 ks i 404 funti-stope. Međutim, ovi brojevi se postižu samo pritiskom na dugme "PowerShot" na volanu dok je gas do daske.

 


Unutrašnjost Charger-a je očigledno digitalna, ali ne nedostaje analognog stila. Vozač dobija standardni digitalni ekran od 10.25 inča ili opcioni od 16 inča, koja sarađuje sa centralnim ekranom od 12.3 inča. Linije komandne table podsjećaju na one iz Charger-a iz 1968., sa ručicom mjenjača u obliku pištolja koja zauzima centralno mjesto u centralnoj konzoli. Zavisno o paketu i opcijama, rasporedi unutrašnjosti se kreću od sjedišta presvučenih platnom i vinilom do Nappa kože na visokim sjedištima. U tehnološkom odjeljku, naći ćete opcioni head-up displej i Dodge-ov Uconnect 5 sistem koji nudi TomTom navigaciju, kompatibilnost sa Amazon Alexa-om i još mnogo toga. Tu su i brojne standardne pomoći vozaču, uključujući upozorenje na sudar sa automatskim kočenjem, adaptivni tempomat, prepoznavanje saobraćajnih znakova, asistenciju u održavanju trake, detekciju mrtvog ugla i detekciju pospanosti vozača.

 


Charger Daytona R/T i Scat Pack stižu u prodaju ovog ljeta u verziji sa dvoja vrata kao modeli . Četvorovratni modeli neće stići sve do prvog kvartala 2025, što je takođe i kada će Charger Sixpack pokretan rednim šestakom ući u proizvodnju. Informacije o cijeni još uvijek nisu dostupne, ali sa odlazećim Charger R/T koji se kreće oko 45,000 dolara, pretpostavljamo da će novi Daytona R/T vjerovatno vrijediti znatno iznad 50.000 dolara.

Datum objave: 06/03/2024
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook