Naslovna > Automobili > Opel > Corsa > Prvi put s hibridnim pogonom od 48 V

Opel Corsa

Prvi put s hibridnim pogonom od 48 V

Dodatak hibridnog pogona od 48 V obogaćuje već impresivan izbor pogonskih sistema nove Opel Corse, koji obuhvata potpuno električne, hibridne i efikasne motore sa unutrašnjim sagorijevanjem...

Opel će uskoro predstaviti novu Corsu, prvi put s tehnologijom hibridnog pogona od 48 V. Sistem obuhvata litijum-jonsku bateriju koja se automatski puni u određenim uslovima vožnje, kao i nove benzinske motore sa tri cilindra, zapremine 1,2 litra i snage 74 kW/100 KS i 100 kW/136 KS, specijalno dizajnirane za hibridnu upotrebu. Ovi motori su povezani s novim elektrifikovanim mjenjačem sa šest stepeni prenosa i dvostrukim kvačilom, zajedno s električnim motorom snage 21 kW/28 KS. Tehnologija hibridnog pogona od 48 V jednostavna je za korišćenje i obezbjeđuje efikasnu i zabavnu vožnju, čineći je idealnom za novu Opel Corsu. U poređenju s sličnom neelektrifikovanom Corsom 1.2 sa automatskim mjenjačem od osam stepeni (potrošnja goriva prema WLTP-u: 5,5 – 5,4 l/100 km; 125 – 122 g/km CO2, kombinovano), nova Corsa Hybrid snage 74 kW/100 KS s tehnologijom hibridnog pogona od 48 V (potrošnja goriva prema WLTP-u: 4,7 – 4,6 l/100 km; 106 – 102 g/km CO2, kombinovano) može ostvariti uštedu od gotovo 1,0 l/100 km goriva (oko 15 posto), istovremeno smanjujući emisije CO2.

 

 

 


Tokom svakodnevne vožnje gradskim i seoskim cestama, benzinski motor i električni motor u Opel Corse mogu raditi zajedno ili odvojeno kako bi optimizirali potrošnju energije i poboljšali performanse vozila. Prednosti hibridnog sistema posebno se ističu u gradskom saobraćaju. Električni motor omogućava potpuno električno kretanje Opel Corse na udaljenost od jednog kilometra kada je potreban nizak obrtni moment (npr. manevrisanje ili vožnja brzinom ispod 30 km/h u gradskom saobraćaju) i pruža podršku benzinskom motoru pri ubrzanju, na primjer, pri pokretanju iz stanja mirovanja. Benzinski motor prestaje raditi tokom usporavanja, a električni motor djeluje kao generator, puneći bateriju hibridnog sistema od 48 V. Osim toga, baterija skladišti energiju koju regenerativni sistem kočenja vraća tokom vožnje.

Datum objave: 01/12/2023
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook